کد خبر : 1462246 | 28 شهریور 1396 ساعت 19:50 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

از حرکت من بد برداشت شد؛

رحمانی: خدا می‌تواند بین من و جلالی فاصله بیندازد

هافبک پیکان می گوید تیمش در بازی با پرسپولیس در تمام خطوط خوب بازی کرد.

رحمانی: خدا می‌تواند بین من و جلالی فاصله بیندازد

بختیار رحمانی در این باره به "ورزش سه" گفت: تیم خوب بازی کرد. می خواستیم بازی را ببریم و قبل از بازی هم به این موضوع فکر کرده بودیم. فکر می کنم بازی خوبی انجام دادیم و خدا رو شکر این نتیجه خوب رقم خورد. 


وی ادامه داد: اول فصل به ما خیلی سخت گذشت، چون توپ هایمان گل نمی شد. به هرحال وقتی تیمی نمی تواند گل بزند، همه مقصر هستند؛ ولی خدا را شکر با تمریناتی که انجام دادیم توانستیم نقاط ضعف مان را برطرف کنیم. مطمئنا هفته های آینده می توانیم بازی های بهتری انجام دهیم و از این هم بهتر نتیجه بگیریم.


او در مورد عملکرد خودش در این بازی هم گفت: نه من بلکه تمام بازیکنان مان در تمام خطوط عمکلرد خوبی داشتند. شما ببینید ما در این بازی در کارهای دفاعی عملکرد خوبی داشتیم و خیلی از پرسپولیسی ها توپ گرفتیم. می توانستیم در ضد حمله ها موقعیت بیشتری خلق کنیم؛ ولی تعدادمان کم بود. شاید اگر کمی دقت می کردیم می توانستیم نتیجه بهتری هم رقم بزنیم.


هافبک پیکان در مورد اتفاقی که در بازی با پرسپولیس در زمان تعویضش افتاد هم گفت: خدا شاهد است اتفاقی نیفتاد. در آن صحنه آقا مجید به من گفت سر جایت بایست و من هم با دست گفتم باشد؛ اما چون هوادار زیاد بود و تحت فشار بودیم از حرکت من بد برداشت شد. زمانی که در رختکن بودم، به کسانی که در رختکن بودند گفتم این بازی را می‌بریم، و در بعضی از صحنه ها از شدت هیجان و استرس فریاد می‌زدم، اما خداراشکر در پایان با تدابیر آقای جلالی پیروز شدیم.


او در مورد رابطه اش با جلالی هم می گوید: رابطه من خارج از فوتبال با آقای جلالی و فرکی طور دیگری است و آنها در حق من پدری کردند. آقا مجید در سن 16 یا 17 سالگی به من بازی دادند و اصلا چنین بحث هایی بین ما نیست. واقعا فقط خدا می تواند بین من و آقا مجید جدایی بیندازد. خود آقا مجید دید که من در رختکن چقدر از برد پیکان خوشحال بودم. شاید یک لحظه عصبانی شدم؛ ولی همه چیز تمام شد و رفت. اگر از رفتار من بد برداشت شد از آقا مجید بازهم عذرخواهی می کنم.

دیدگاه‌ها