کد خبر : 1462272 | 28 شهریور 1396 ساعت 23:46 | 56.1K بازدید | 0 دیدگاه

روحیه دادن افتخاری به بازیکنان استقلال

سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال امشب با حضور در محل اردوی آبی پوشان، دقایقی با بازیکنان و کادر فنی گفت و گو کرد.

روحیه دادن افتخاری به بازیکنان استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای این نشست، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال دقایقی در مورد آخرین وضعیت آبی پوشان در آستانه دیدار فردا گزارشی ارائه داد و در خصوص شرایط تیم مسائلی را بیان کرد.


پس از صحبت های منصوریان، مدیرعامل باشگاه استقلال نیز دقایقی با بازیکنان صحبت کرد. افتخاری رو به بازیکنان گفت: همه ما میدانیم که شما و اعضای فنی نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم و شادی دل هواداران به کار گرفته اید. اما متاسفانه مشکلاتی در مسیر تیم به وجود آمده که اجازه نداده تلاشها به بار بنشیند. چندین بازیکن ما مصدوم شدند و از ترکیب بیرون رفتند و موقعیت های گل بسیاری هم داشتیم که با بدشانسی از دست رفت.


او افزود: لیاقت و استحقاق استقلال و هوادارانش بسیار بیشتر از اینهاست و همه شما این مساله را می دانید. ما هم از شما و کادر فنی حمایت می کنیم و اطمینان دارم با کسب نتایج مطلوب می توانید بار دیگر باعث شادی هواداران شده و آنچه لیاقت دارید را بدست بیاورید. برای همه شما در مسابقه فردا آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانید با تدابیر کادر فنی و تلاشهایی که انجام می دهید، یک پیروزی ارزشمند بدست آورده و شادی هواداران را به ارمغان بیاورید.

دیدگاه‌ها