کد خبر : 1462275 | 28 شهریور 1396 ساعت 23:50 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی: می دانم که شاید بایرن روزی من را نخواهد

روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ، اعلام کرد برنامه ای برای ترک این باشگاه پیش از پایان قراردادش در سال 2021 ندارد، اما می داند که ممکن است این باشگاه روزی اعلام کند که به او نیازی ندارد.

لواندوفسکی: می دانم که شاید بایرن روزی من را نخواهد

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره لهستانی که در سال 2014 از دورتموند به بایرن پیوست، در 100 بازی برای این تیم در بوندس لیگا، 82 گل به ثمر رساند.

 

اما شایعات زیادی در مورد آینده او وجود دارد؛ به ویژه اینکه به تازگی با انتقاد از سیاست نقل و انتقالات بایرن مونیخ، باعث عصبانیت کارل هاینس رومینیگه شد.

 

با این وجود، لواندوفسکی تاکید کرد که می خواهد تا پایان قراردادش در آلیانس آره نا بماند؛ هرچند می داند که تصمیم گیرنده نهایی در این مورد خود او نیست.

 

 

1242216

 

 

او به نشریه 11 فروینده گفت:" می دانید که فوتبال چقدر سریع جلو می رود. بازیکنانی هستند که به سوال در مورد جدایی از باشگاه اینطور پاسخ می دهند که" می خواهم تا پایان دوران حرفه ای ام اینجا بمانم"

 

اما پس از آن باشگاه اعلام می کند" متشکریم اما دیگر به تو نیاز نداریم."

 

اما برای من، آنچه مهم است، این است که تا سال 2021 قرارداد دارم و من و خانواده ام در مونیخ راحت هستیم.

 

من در ابتدای این فصل پیشنهادهایی از اسپانیا یا انگلیس داشتم. هیئت مدیره این را می داند. آنها همیشه به من اطمینان دارند. بایرن در قلب من است. من همیشه 100 درصد توانم را برای آنها گذاشته ام.

 

فکر می کنم باشگاه درک می کند که من می خواهم بازی کنم؛ اما اگر اینطور نباشد، من در مورد آینده ام فکر خواهم کرد."

دیدگاه‌ها