کد خبر : 1462311 | 29 شهریور 1396 ساعت 09:23 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

ترس کانگوروها از ناکامی در پلی آف جام جهانی

استرالیا دست به دامن پیرمردها مقابل سوریه

قهرمان آسیا بعد از ناکامی در کسب جواز صعود مستقیم به جام جهانی 2018 حالا باید در پلی آف آسیا به مصاف شگفتی سازان سوریه برود.

استرالیا دست به دامن پیرمردها مقابل سوریه

به گزارش "ورزش سه"، حتی بدبین ترین طرفدار استرالیا هم پیش بینی نمی کرد قهرمان جام ملت های 2015 آسیا برای رسیدن به روسیه 2018 مسیرش به پلی آف کشیده شود چون طرفداران این تیم هیچ گاه خاطرات خوشی از این مرحله از مسابقات نداشتند اما این اتفاق افتاد تا کانگوروها در اولین گام از پلی آف رقیبی سرسخت و شگفتی ساز همچون سوریه را پیش روی خود ببینند.


پوستیکوگلو سرمربی استرالیا که در کورس رقابت برای دریافت سهمیه صعود مستقیم به جام جهانی 2018 نتوانست مقابل ژاپن و عربستان به موفقیتی برسد تا کار قهرمان آسیا برای رسیدن به جام جهانی به پلی آف کشیده شود، بعد از انتقادات فراوان و قرار گرفتن در مرز برکناری، این بار برای موفقیت برابر سوریه دست به دامن ستاره های کهنه کار این کشور شد. ستاره هایی که او به بهانه جوانگرایی کنار گذاشته بود اما دوباره در افکار تاکتیکی او قرار گرفتند.


در آستانه برپایی اردوی آماده سازی استرالیا رسانه های این کشور از دعوت مایل جیدنیاک هافبک 33 ساله و سرشناس که در عضویت باشگاه آستون ویلا قرار دارد به تیم ملی خبر دادند تا این بازیکن که با 71 بازی ملی و 15 گل زده یکی از سرشناس ترین فوتبالیست های استرالیا محسوب می شود مقابل سوریه به میدان برود. بازگشت جیدنیاک می تواند ضعف های میانه میدان استرالیا در مسیر رسیدن دوباره به جام جهانی را پوشش بدهد.

 

 

دیدگاه‌ها