کد خبر : 1462336 | 29 شهریور 1396 ساعت 11:07 | 44.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلین شیت دروازه بان ایرانی برابر اسپورتینگ

شب درخشان عابدزاده در لیسبون

امیرعابدزاده توانست در بازی دیشب تیم ماریتیمو مقابل اسپورتینگ لیسبون در دومین بازی خودش برای این تیم کلین شیت کند.

شب درخشان عابدزاده در لیسبون

به گزارش "ورزش سه"، از سری رقابت های تاکا دالیگا یا همان لیگ کاپ پرتغال شب گذشته تیم ماریتیمو که امیرعابدزاده دروازه بان ایرانی را در اختیار دارد در برابر تیم اسپورتینگ لیسبون به تساوی بدون گل رسید. عابدزاده در این مسابقه شب درخشانی را سپری کرد و بارها در برابر حملات اسپورتینگ دروازه تیمش را نجات داد.


او حداقل دو سیو خیلی خوب داشت و در چند مورد هم شانس همراهش بود که دروازه ماریتیمو توسط مهاجمان اسپورتینگ باز نشد. رقابت های تاکا دالیگا یا لیگ کاپ پرتغال رقابت هایی با حضور تیم هایی از لیگ برتر و لیگ های دسته های پایین تر و به شکل یک تورنمنت گروهی و حذفی برگزار می شود. از آنجایی که قهرمان این رقابت ها به رقابت های اروپایی راه پیدا نمی کند، از تیم های بزرگ معمولا نفرات جوان تر پا به این مسابقات می گذارند. از همین رو مسابقات لیگ کاپ پرتغال فرصت خیلی مناسبی برای عابدزاده به وجود آورد تا بتواند با عملکرد خوب توانایی هایش را به مربی و هواداران تیم مطرح ماریتیمو نشان بدهد.


بی شک عملکرد درخشان دروازه بان جوان ایرانی در دو بازی که برای ماریتیمو انجام داده به خصوص در بازی شب گذشته برابر اسپورتینگ می تواند آرام آرام او را به ترکیب اصلی تیمش در رقابت های مهم تر برساند.

دیدگاه‌ها