کد خبر : 1462365 | 29 شهریور 1396 ساعت 12:26 | 63.4K بازدید | 0 دیدگاه

تکنیک جادوگر کار دستش داد

نصرتی پای جادوگر را زد (گزارش تصویری)

سرمربی جوان نفت تیمش را برای بازی هفته هفتم برابر پیکان آماده کرده و خودش در نقش مرد خدا پا به پای بازیکنانش تمرین می کند.

نصرتی پای جادوگر را زد (گزارش تصویری)

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی هفته قبل اولین سرمربیگری رسمی اش را با تیم نفت و در برابر گسترش فولاد تبریز تجربه کرد. کریمی که بعد ازتساوی در اولین مربیگری ا از وضعیت بدنی بازیکنانش ناراضی بود تمرینات جدی و منظمی را در نظر گرفت.


او اینروزها در ورزشگاه نفت در تهرانسر پا به پای بازیکنانش تمرین می کند و از آنجایی که آمادگی بدنی بالایی هم درد با حرکات جالب بازیکنانش را مقهور تکنیک جادویی اش می کند. شاید اگر کریمی هنوز از فوتبال خداحافظی نکرده بود می توانست ستاره اصلی همین تیم نفت باشد. اما جادوگر حالا به عنوان مربی قصد دارد روزهای خوش گذشته را تکرار کند.


او در آخرین تمرین تیمش با حرکات پابه توپ مختص به خودش در میان زمین جولان می داد. اودر تمیرن تیمش نقش مرد خدا را بازی می کند به این معنا که در بازی تمرینی میان قرمزها و مشکی ها ، او کاور زرد به تن کرده و یار هرتیمی است که توپ دارد. در یکی از همین بازی ها در آخرین تمرین نفت کریمی در نقش مرد خدا چند بازیکن تیمش و از پیش رو برداشت اما با محمد نصرتی ساق به ساق شد و فریادش به هوا رفت.


کریمی به عنوان سرمربی ارتباط خیلی خوبی با بازیکنان و تیمش دارد و نوع تمریناتی که در نظر می گیرد همواره فضای تمرین این تیم را پرانرژی و پرنشاط نشان می دهد.


کریمی که با اهداف و جاه طلبی های مخصوص خودش پا به عرصه مربیگری گذاشته است، می تواند با برد برای پیکان شروع خوبی در این میدان هم داشته باشد. هرچند آن چه مشخص است کریمی سعی دارد یکی، دو بازی آینده تیمش را بگذراند تا بتواند در تعطیلات آمادگی جسمانی و بدنی تیمش را به سطح استاندارد برساند.

 

عکس‌ها: مهدی ریاضتی

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها