کد خبر : 1462381 | 29 شهریور 1396 ساعت 13:32 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

البر:

PSG بازار نقل و انتقالات را نابود کرده است

جیوانی البر، مهاجم سابق بایرن مونیخ به انتقاد از باشگاه پاری سن ژرمن و سیاست های نقل و انتقالاتی آنها پرداخت و مدعی شد که پاریسی ها بازار را نابود کرده اند.

 PSG بازار نقل و انتقالات را نابود کرده است

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن با 222 میلیون یورو نیمار را به خدمت گرفت و امباپه را نیز به صورت قرضی به خدمت گرفته تا فصل آینده با رقمی نجومی او را نیز به صورت دائمی جذب کند. حال البر به انتقاد از این سیاست ها پرداخت و مدعی شد که باشگاه پی اس جی، بازار را نابود کرده است.

 

1242337

 

 

او گفت:" هیچ باشگاهی در بوندس لیگا نیست که بگوید « بله ما 100 یا 200 میلیون یورو برای یک بازیکن پول می‌دهیم». فکر نمی‌کنم هیچ بازیکنی در جهان به این ارقام بیرزد. نیمار بازیکن فوق العاده ای است ولی فکر می‌کنم با پرداخت چنین ارقامی تمام بازار به هم ریخته است. نه فقط نیمار بلکه امباپه هم همینطور. اگر با 200 میلیون یورو او را بخرند، به فوتبال ضربه می‌زنند."

 

البر درباره پیوستن دمبله به بارسا گفت: "اگر بازیکنی بخواهد باشگاه را ترک کند، دیگر قرارداد او هیچ ارزشی ندارد. قرارداد را پاره کرده و تیم را ترک می‌کند. دمبله این را در دورتموند نشان داد.تمرین نکرد و گفت که می‌خواهد برود. این خبر خوبی برای باشگاه نیست. در بین هواداران نیز خوشایند نیست."

دیدگاه‌ها