کد خبر : 1462473 | 29 شهریور 1396 ساعت 20:04 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

نظرمحمدی: برای کسب سه امتیاز آمده ایم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال خوزستان شرکت کرد.

نظرمحمدی: برای کسب سه امتیاز آمده ایم

به گزارش "ورزش سه"، علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود با حضور در نشست خبری درباره ی بازی حساس تیمش مقابل استقلال خوزستان خود صحبت کرد. مشروح این نشست خبری در ادامه می آید:


روند خوب مان را حفظ می کنیم
می خواهیم روند خوبی را که در سه هفته ی اخیر در پیش گرفته ایم را حفظ کنیم. ما از دیدار با پیکان جمع آوری امتیازهای با ارزش را آغاز کردیم و آمده ایم کار بی نقص خودمان را ادامه دهیم. قطعا گل نخوردن برای مان در اولویت است و بعد می خواهیم خودمان را به دروازه حریف برسانیم.


فریب نمی خوریم
ملاک و معیار ما برای آنالیز استقلال خوزستان بازی قبل نبوده و معتقدیم باخت این تیم مقابل ذوب آهن تنها یک اتفاق بوده است. ما هر 6 بازی این تیم را در لیگ هفدهم دیده ایم و روی نقاط ضعف و قوت شان کار کرده ایم. عبدالله ویسی را مربی قابلی می دانم و به نظرم فردا مقابل یک مربی کاربلد کار سختی داریم.


امتیاز می خواهیم
شک نکنید برای کسب امتیاز به اهواز آمده ایم و می خواهیم برنده باشیم. تیم ما در هفته های اخیر نشان داده که به شخصیت تیمی بالایی دست یافته و به جز بردن و موفقیت به چیز دیگری فکر نمی کند. بازیکنان من قابلیت های زیادی دارند و اگر همان بازی همیشگی خودشان را به نمایش بگذراند، می توانیم با سه امتیاز اهواز را ترک کنیم.


تنها تیم بدون حامی مالی هستیم
در طول سه سالی که سرمربی سپیدرود هستم آنقدر در مورد مسائل مالی و مشکلات صحبت کرده ام که دیگر همه می دانند ما در چه شرایط سختی قرار داریم. درست است که نهادهایی همچون شهرداری، شورای شهر، استانداری و ... کمک حال تیم مان بوده اند؛ اما واقعیت این است که ما دلخوش به سرمایه های واقعی خودمان یعنی هواداران مان هستیم. بی شک با وجود آنها می توانیم بر همه ی مشکلات غلبه کنیم.

دیدگاه‌ها