کد خبر : 1462474 | 29 شهریور 1396 ساعت 20:59 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی: هنوز زنده ایم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری قبل از دیدار با سپیدرود بار دیگر از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

ویسی: هنوز زنده ایم

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان با حضور در نشست خبری درباره ی بازی با سپیدرود به سوالات خبرنگران پاسخ داد. مشروح این نشست خبری در ادامه می آید:


از مردم خوزستان عذر می خواهم
یکبار دیگر بابت نتیجه ی زشتی که برابر ذوب آهن گرفتیم از مردم خوزستان و هواداران مان عذرخواهی می کنم. آن بازی یک اتفاق افتاد و هیچ توجیهی برای عملکرد ضعیف مان ندارم. ما در آن بازی برای بردن جنگیدیم و هیچگاه تصور نمی کردم تیم مان اینطور از هم گسیخته شود.


بازی ذوب آهن را فراموش کردیم
ما بازی با ذوب آهن را فراموش کرده ایم و همگی هم قسم شده ایم که بهترین بازی خودمان را به نمایش بگذاریم. ما آن بازی کذایی را فراموش کردیم و در تمام طول هفته تلاش کردیم روی مسائل روحی روانی تیم مان کار کنیم. فکر می کنم همه بچه ها ریکاوری شده اند و انگیزه ی آنها را بازپروری کردیم. شرایط جدول طوری است که هر تیمی می تواند با کسب 3 امتیاز صعود قابل توجهی در جدول داشته باشد. قطعا ما هم می توانیم با کسب برد فضا را به سود خود تغییر دهیم.


هنوز زنده ایم
درست است که زمین خورده ایم؛ اما هنوز زنده ایم و برای موفقیت می جنگیم. می خواهیم با یک بازی خوب و نتیجه ی خوب تر به جدول برگردیم تا این برد هم مرحمی برای زخم مان باشد و هم انگیزه ی مضاعف برای ادامه ی راه. مایکل جوردن در تمام دوران حرفه ای خود 9 هزار بار پرتاب ناموفق داشته و حدود 300 بار عامل باخت تیم هایش شده؛ ولی همیشه از او به عنوان یک ابر ستاره یاد می شود. ما با یک اشتباه فنا نمی شویم و به روزهای خوش آینده خوش بین هستیم.


فقط منتقدان دلسوز انتقاد کنند
در این مدت خیلی ها از تیم ما انتقاد کرده اند؛ اما می خواهم بگویم فقط انتقادات سازنده ی پیشکسوتان را می شنوم و صحبت های دیگران برایم اهمیتی ندارد. همه ی دلال هایی که می خواستند به تیم بازیکن بدهند را ناکام گذاشتند و حالا آقایان در مقام دایه ی مهربان تر از مادر از تیم انتقاد می کنند. این افراد انگیزه ی مرا برای مبارزه با آنها و نتیجه گرفتن در استقلال خوزستان چند برابر می کند.

دیدگاه‌ها