کد خبر : 1462501 | 29 شهریور 1396 ساعت 21:19 | 80.5K بازدید | 0 دیدگاه

کارشناس داوری بازی استقلال با مظفری زاده

کارشناس داوری فوتبال ایران در پایان دیدار استقلال مقابل ذوب آهن به بررسی صحنه های مربوط به داوری پرداخت.

کارشناس داوری بازی استقلال با مظفری زاده

به گزارش "ورزش‌سه"،  سعید مظفری زاده در خصوص مسائل مربوط به داوری پیام حیدری و کمک هایش در دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن نقد خود را اعلام کرد.


* حیدری سعی کرد با دوندگی زیاد بازی فیزیکی دو تیم را تحت کنترل خود داشته باشد و در نیمه اول در این زمینه موفق بود؛ ضمن اینکه فضلی و عالیقدر هم در این بازی در نیمه اول به خوبی او را در این امر کمک کردند.
* در دقیقه 63 تکل نژادمهدی را به خوبی در میانه میدان با کارت زرد جریمه کرد.


* اما در دقیقه 68 روزبه چشمی که در کورس از شریفات عقب مانده بود و شانسی برای مهار او نداشت با دست چپ، از ادامه حرکت او جلوگیری و خطا کرد و این خطا به خاطر قطع حمله حساس می توانست با کارت زرد جریمه شود که حیدری اعتقادی به پنالتی در این صحنه نداشت.


* در دقیقه 77 نژادمهدی بازیکن ذوب که در لحظه ارسال توپ بدنش جلوتر از مدافعان استقلال به نظر می رسید و آفساید به نظر می رسید، موفق به گلزنی شد که کمک داور اعتقادی به آفساید نداشت و تیم داوری گل را پذیرفتند.


* اما حیدری در ادامه در سه مرحله از کارت زرد خود استفاده کرد؛ 2 بار به خاطر خطاهای بی ملاحظه و یک بار به دلیل تاخیر در شروع مجدد بازی که هر سه مورد اخطاری که داد کاملا درست بود و تصمیماتش درباره جریمه این سه بازیکن کاملا درست به نظر می رسید.

دیدگاه‌ها