کد خبر : 1462524 | 29 شهریور 1396 ساعت 23:14 | 246.1K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز بازی نام ها در استقلال

مک درموت مربی موقت استقلال برای بازی با سپیدرود

با استعفای منصوریان حالا پروژه ی انتخاب سرمربی در باشگاه استقلال کلید خورده و مسئولان این تیم باید به سرعت گزینه ی مناسبی را برای هدایت تیم شان انتخاب کنند.

مک درموت مربی موقت استقلال برای بازی با سپیدرود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نهایی شدن موضوع استعفای منصوریان گمانه زنی ها در مورد سرمربی آینده ی آبی پوشان آغاز شده و از گوشه و کنار اخبار متفاوتی به گوش می رسد. از هم اکنون نام و گزینه های مختلفی مطرح شده؛ اما چیزی که قطعی به نظر می رسد اینکه مدیران استقلال نمی خواهند با عجله و شتاب زده عمل کنند.


طبق اعلام مسئولان باشگاه، میک درموت، مربی این تیم تا تصمیم نهایی این باشگاه به عنوان سرمربی موقت آبی‌پوشان را در دیدار برابر سپیدرود همراهی خواهد کرد. با توجه به شرایط موجود گمان می رود تمایل مدیران استقلال به همکاری و استخدام یک مربی خارجی باشد.


آنچه مسلم است کش دار شدن پروسه ی انتخاب سرمربی و بازی با نام ها، نوعی سرگردانی و بلاتکلیفی برای بازیکنان و هواداران به وجود خواهد آورد که قطعاً به سود استقلال نخواهد بود. با توجه به اینکه کم کم به بازی حساس شهرآورد نزدیک می شویم به نظر می رسد انتخاب هرچه سریعتر سرمربی می تواند احیاء بازیکنان و ایجاد انسجام و وحدت تاکتیکی را برای این دیدار حساس در پی داشته باشد. گفته می شود یکی از پیشکسوتان استقلال مامور مذاکره با گزینه هایی است که سابقه ی همکاری با آنها را دارد که این نیز در نوع خود عجیب به نظر می رسد.


بی شک باشگاه استقلال تا انتخاب سرمربی جدید، همچون روزهای قبل در صدر اخبار رسانه ها قرار خواهد گرفت و حالا همه منتظرند ببینند چه کسی شهامت تحویل گرفتن تیم انتهای جدولی را خواهد داشت و می تواند فرشته نجات آبی ها باشد.

 

البته این نکته را باید ذکر کرد که مک درمورت در دیدار با سپیدرود اجازه نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد چراکه او امشب مقابل ذوب‌آهن از زمین اخراج شد و باید دید چه کسی آبی‌ها را در دیدار هفته هشتم هدایت می‌کند.


سه روز قبل علی چینی از مربیگری استقلال کنار گذاشته شد، امشب منصوریان از سرمربیگری استقلال استفعا داد و محمد خرمگاه نیز اعلام نمود با رفتن سرمربی، اخلاقی نیست به کارش ادامه دهد؛ حالا با جدایی این سه عضو کادر فنی استقلال و محرومیت مک درمورت، وضعیت مربی این تیم در مسابقه با سپیدرود مشخص نیست.

دیدگاه‌ها