کد خبر : 1462649 | 30 شهریور 1396 ساعت 15:49 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم دربی خوزستان تماشاگرپسند باشد

کمالوند: خداراشکر هوای آبادان رو به بهبود است

سرمربی تیم نفت آبادان اعلام فولاد با حضور بازیکنانی مثل زهیوی تیم قدرتمندی است.

کمالوند: خداراشکر هوای آبادان رو به بهبود است

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در نشست خبری قبل از بازی با فولاد شرکت کرد.او در گفت و گو با اهالی رسانه صحبت هایی کرد که در ادامه آمده است:
امیدوارم دربی خوزستان تماشاگر پسند باشد


بازی با فولاد مثل همه بازی‌ها فقط سه امتیاز دارد، نه بیشتر و نه کمتر. حساسیت می‌تواند روی جریان بازی تأثیر بگذارد، اما امیدوارم با توجه به تمریناتی که در طول هفته گذشته داشتیم، بازیکنانم یک بازی خوب را ارائه بدهند و بازی در کل تماشاگرپسند باشد. سعی می‌کنیم این بازی بدون حاشیه و به خوبی برگزار شود.


تمجید از زهیوی


فولاد یک تیم خوب، با کادر فنی مجرب است که از بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای بهره می‌برد. آنها از بازیکنان باتجربه‌ای مانند زهیوی در کنار یکسری بازیکنان جوان دیگر استفاده می‌کنند.


هواداران به ورزشگاه بیایند


ما هم تیم خیلی خوبی داریم. هفت بازی است که روی نیمکت صنعت نفت نشسته‌ام که شش بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی بوده است. ما فقط در دو تایم ضعیف بودیم؛ یکی در نیمه دوم بازی با پارس جنوبی و دیگری در حدود 15 تا 20 دقیقه در بازی با سپیدرود. در بقیه بازی‌ها یا هم‌ردیف حریف بودیم و یا بهتر. امیدوارم فردا بهتر از حریف باشیم و با توجه به اینکه تماشای بازی هم رایگان است، هواداران به ورزشگاه بیایند. حمایت آنها می‌تواند تأثیر زیادی روی شانس پیروزی ما بگذارد.


دو بازیکن سرماخورده اند


کمالوند در پاسخ به سوال که «آیا تیم‌تان برای دیدار مقابل فولاد خوزستان بازیکن غایب دارد؟»، گفت: نه، دو بازیکن نیمه مصدومِ نصف‌ونیمه داریم که سرماخوردگی دارند، اما فکر نمی‌کنم طوری باشد که این بازی را از دست بدهند.


آماده ها در ترکیب قرار می گیرند


نسبت به تمریناتی که در طول هفته داشتیم، هر بازیکنی که آماده‌تر باشد، در بازی حضور پیدا می‌کند. در بازی قبلی یک تغییر اجباری داشتیم، چون بغلانی نتوانسته بود همراه تیم به رشت بیاید. با این حال بعد از جلسه فنی امشب مشخص می‌شود که چه افرادی در فهرست ما حاضر هستند. ما 16 بازیکن زیر 30 سال داریم که من به همه آنها به یک شکل نگاه می‌کنم و توجهی ندارم که یک بازیکن از قدیم در این تیم بود یا جدید آمده است.


توضیح درباره دروازه بان ها


در طول هفته قبل از بازی با سپاهان نظر مربی دروازه‌بان‌های ما این بود که نوشی صوفیانی درون دروازه باشد که اتفاقاً از عملکرد او خیلی راضی بودم. از سالاری هم راضی هستیم. نباید این تفکر باشد که وقتی یک بازیکن بازی نمی‌کند، یعنی نارضایتی فنی وجود دارد. ما بر اساس آنالیز و شناخت از حریف تصمیم می‌گیریم که چه کسی بازی کند و چه بازیکنی روی نیمکت بنشیند. بازیکنان هم خودشان به این نتیجه رسیدند که هرکس در طول هفته در تمرینات خوب باشد، می‌تواند بازی کند، صرف‌نظر از اسمش و اینکه قبلاً اینجا بوده یا نه.


خداراشکر هوای آبادان رو به بهبود است


تقریباً شرایط آب وهوایی جوری پیش می‌رود که دیگر نیاز نیست تیم را از آبادان بیرون ببریم. براساس گفته دوستان و رسانه‌ها، هوا رو به بهبود است. امسال سال خیلی گرمی بود. دوستان می‌گفتند که یکی از سال‌های گرم آبادان رقم خورد، اما خدا را شکر شرایط تغییر کرده است. برنامه این است که در آبادان به تمرینات‌مان ادامه بدهیم. پس از این بازی هم جمعه و شنبه استراحت می‌کنیم تا از یکشنبه تمرینات‌مان را آغاز کنیم. قطعاً بازی دوستانه هم خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها