کد خبر : 1462685 | 30 شهریور 1396 ساعت 18:06 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف مدیر یوونتوس به جدایی احتمالی دیبالا

ماروتا، مدیر باشگاه یوونتوس در مصاحبه با پرمیوم اسپورت حاضر نشد در مورد حفظ دیبالا به هواداران بیانکونری تضمین بدهد؛ با وجود اینکه ستاره آرژانتینی بند فسخ ندارد و برای جذب او باید مذاکرات مستقیم صورت بگیرد.

اعتراف مدیر یوونتوس به جدایی احتمالی دیبالا

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا در سومین فصل حضورش در یوونتوس، با ارائه بازی های درخشان و گلزنی های پی در پی ثابت کرده است که می تواند به زودی یکی از مدعیان اصلی توپ طلا باشد. برخی معتقدند او پس از اتمام دوران فوتبال مسی و رونالدو، ستاره اول فوتبال دنیا خواهد شد.

 

هر سال اخبار متفاوتی در مورد جدایی دیبالا به گوش می رسد. رئال و بارسلونا از جدی ترین تیم های خواهان دیبالا هستند و همین تابستان بارسلونا تلاش داشت تا او را به خدمت بگیرد اما به توفیقی در این راه دست پیدا نکرد.

 

 

1241871

 

 

ماروتا در مورد احتمال جدایی دیبالا در آینده گفت:« بازیکن خودش درباره آینده اش تصمیم می گیرد و اگر بازیکنی خواهان جداشدن باشد، حفظ وی غیرممکن است.

دیبالا بند فسخ ندارد و این بند در قرارداد در اسپانیا به نظر ضروری می آید ولی در ایتالیا تنها ایگواین و پیانیچ بند فسخ قرارداد دارند، من مخالف آوردن بند فسخ در قرارداد بازیکنان هستم. بدیهی است که اگر دیبالا نخواهد در یووه بماند، کاری از دست ما ساخته نیست.»

 

دیدگاه‌ها