کد خبر : 1462708 | 30 شهریور 1396 ساعت 20:50 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

مثل همیشه بازی نکردیم

میثاقیان: این شکست را گردن می‌گیرم

سرمربی سیاه جامگان درباره شکست مقابل گسترش می گوید: در این مسابقه تمرکز لازم را نداشتیم، بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم و در شرایط همیشگی نبودیم.

میثاقیان: این شکست را گردن می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه"، اکبر میثاقیان پس از شکست تیمش برابر گسترش فولاد، در نشست مطبوعاتی گفت: ما موقعیت های فراوانی در این بازی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. بهرحال بازی را باختیم و نمی توانم درباره آن حرفی بزنم جز اینکه به تیم گسترش فولاد بابت این برد تبریک بگویم. ما نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم و از هیچکدام از فرصت هایمان استفاده نکردیم.

 

 او در ادامه گفت: البته باید بگویم تیم گسترش فولاد هم خیلی خوب دفاع کرد و با محافظت از گل خود به پیروزی رسید. آنها در این بازی طوری بازی کردند که ما در خانه حریفان بازی می کنیم.

 

میثاقیان ادامه داد: فوتبال همین است و یک هفته می‌بریم و یک هفته می‌بازیم. در این مسابقه تمرکز لازم را نداشتیم، بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم و در شرایط همیشگی نبودیم. اگر در فوتبال 9 نفر بدوند شاید ببرید، اما امروز چهار پنج نفر از بازیکنانم دویدند. البته این باخت را خودم گردن می‌گیرم.

 

سرمربی مشهدی ها در پایان در رابطه با نیمکت نشینی دروازه بان اصلی این تیم، محمد ناصری و پیام ملکیان گفت: هر کسی خوب باشد، در ترکیب اصلی بازی می‌کند. نوبت بازی به ناصری هم می‌رسد.

دیدگاه‌ها