کد خبر : 1462824 | 31 شهریور 1396 ساعت 12:57 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش ساسان انصاری برابر چشم برانکو

مهاجم نورآبادی سابق پرسپولیس در برابر برانکو ایوانکوویچ نمایش قابل قبولی از خود به جا گذاشت؛ اما در امر گلزنی موفق نبود.

درخشش ساسان انصاری برابر چشم برانکو

به گزارش"ورزش سه"، ساسان انصاری مهاجم تیم سپاهان در برابر تیم اسبقش پرسپولیس قرار گرفت و البته توانست بازی درخشانی را برابر دیدگان برانکو به ثبت برساند.


او که فصل قبل بعد از گذشت 4 هفته به فولاد بازگشت و شماره 3 را بر تن کرد، با توجه به خوش یمنی این شماره در سپاهان نیز 3 می پوشد. انصاری با حرکات تند و تیز و پاس های سرعتی خود خط دفاع پرسپولیس را آزار داد.


نقطه عطف بازی این مهاجم نورآبادی که البته در بازی روز گذشته به عنوان وینگر چپ به میدان رفته بود، در دقیقه 65 بود که انصاری بعد از عبور دادن توپ از دو مدافع پرسپولیس با یک ضربه دقیق قصد بازکردن دروازه بیرانوند را داشت که این دروازه بان خرم آبادی در روزی که خوب نبود، با یک واکنش عالی توپ را به کرنر فرستاد.


به نظر می رسد موتور گلزنی انصاری هنوز به طور کامل روشن نشده. او که تا کنون تنها یک گل برای تیمش در برابر ذوب آهن به ثمر رسانده، امیدوار است تا بتواند از بازی بعد برابر نفت تهران تعداد گلهایش را افزایش دهد و به کورس آقای گلی برسد.

 

گفتنی است دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها