کد خبر : 1462855 | 01 مهر 1396 ساعت 00:00 | 411.5K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد با گران ترین مربی تاریخ، شایعه یا واقعیت؛

لحظه به لحظه با تحولات نیمکت استقلال

باشگاه استقلال با گذشت 48 ساعت از دیدار با ذوب آهن ساعت های پر خبر و حاشیه ای را پشت سر می گذارند.

لحظه به لحظه با تحولات نیمکت استقلال

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در آستانه شروع شانزدهمین ماه حضور در این تیم به عنوان سرمربی از سمت خود استعفا داد تا شرایط بحرانی آبی های تهرانی کامل شود. با استعفای منصوریان مدیران استقلال خیلی زود وارد بازار شدند تا از میان مربیان بی کار، گزینه ای را برای نیمکت استقلال انتخاب کنند. با چکیده اخبار استقلال بعد از استعفای منصوریان با "ورزش سه" همراه باشید:

 

جمعه:

23:30 جمعه: پندار توفیقی درخواست ۵ میلیون یورویی فاتح تریم از استقلال را تکذیب و اعلام کرد مذاکرات با این مربی ترک تبار هنوز به مبلغ قرارداد نرسیده است.

23:15 جمعه: شایعه شده استقلالی ها فردا مذاکره رسمی با یک مربی خارجی دیگر را آغاز می‌کنند.

23:10 جمعه: جلسه کمیته فنی و هیات مدیره استقلال فردا برگزار می شود  و احتمال دارد گزینه نهایی آبی ها مشخص شود.

23:00 جمعه: بر اساس اعلام توفیقی به غیر از فاتح تریم باشگاه استقلال با هیچ گزینه دیگری مذاکره نکرده و مسایل مطرح شده شایعه است.

22:40 جمعه: پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال اعلام کرد سرمربی جدید این تیم قطعا خارجی است.

 

18:00 جمعه: شنیده ها از باشگاه استقلال حاکی از این است که مک درموت مربی ایرلندی استقلال با والتر زنگا در تماس است و شاید ارتباط نزدیک او با این مربی برای حضور او در ایران موثر واقع شود. مک درموت در النصر امارات دستیار زنگا بود.


17:50 جمعه: فاریاس، تریم و زنگا سه گزینه نهایی استقلال برای حضور روی نیمکت این تیم هستند. فاریاس با عدم موفقیت در هند و تایلند کارنامه مناسبی برای حضور در تهران ندارد. فاتح تریم نیز مربی بسیار گرانی است و استقلالی ها کار سختی برای عقد قرارداد با او دارند تا شانس زنگا برای نشستن روی نیمکت استقلال بیش از سایر گزینه ها باشد. زنگا هر چند در دوران بازیگری نام بزرگی دارد؛ اما تنها قهرمانی او به لیگ رومانی باز می گردد.

 

17:40 جمعه: خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که امیر سلطانی به نمایندگی از باشگاه استقلال در استانبول ترکیه در حال مذاکره با فاتح تریم است. سلطانی پیش از این برای انتقال برخی بازیکنان به لیگ ترکیه و برگزاری چند دیدار دوستانه در ایران فعالیت هایی را انجام داده بود که آخرین آن به دیدار استقلال برابر بشیکتاش باز می گردد.
وعده او برای انتقال جوانان ایرانی به فوتبال ترکیه هرگز انجام نشد.

 

17:30 جمعه: محمد خرمگاه بعد از گفت و گو با "ورزش سه" اعلام کرد با توجه به درخواست منصوریان برای سکوت رسانه ای، علاقه ای به انتشار مصاحبه خود ندارد.
17:00 جمعه: علی چینی مربی مستعفی استقلال در گفت و گو با "ورزش سه" در اولین اظهار نظر رسمی خود گفت که او مانند عده ای دیگر آدم فروش نیست. اشاره مربی استقلال احتمالا به آن دسته از افرادی است که بعد از استعفای منصوریان در تمرین حاضر شدند.
16:30 جمعه: استقلالی ها یکی از پرخرج ترین تیم های فصل نقل و انتقالات بودند و حالا گمانه زنی های زیادی پیرامون توان این باشگاه برای استخدام مربی خارجی وجود دارد. دستمزد 3.5 میلیون دلاری تریم در شرایطی مطرح می شود که این رقم از دریافتی کارلوس کی روش نیز بالاتر است.
16:10 جمعه: یکی از مسئولان باشگاه استقلال در گفت و گو با فارس شایعه پرداخت رقم 3.5 میلیون یورو به تریم را رد کرد و نهایت پرداختی استقلال را یک میلیون دلار نامید.
16:00 جمعه: والتر زنگا مربی نامدار ایتالیایی گزینه جدیدی است که نام او حوالی استقلال به گوش می رسد. بر اساس اعلام خبرگزاری فارس زنگا، فاریاس و تریم شانس های اصلی نشستن روی نیمکت استقلال هستند. این ادعا در حالی مطرح می شود که باشگاه استقلال روز پنجشنبه برای جلوگیری از این بازارگرمی ها تریم را به عنوان تنها گزینه برای نشستن روی نیمکت استقلال معرفی کرد.
15:00 جمعه: پرویز مظلومی سرمربی پیشین استقلال به "ورزش سه" می گوید فعلا درباره شرایط آبی ها هیچ نظری ندارد.
14:00جمعه: دستمزد بالای فاتح تریم در تجربه های قبلی مربی گری باعث شده تا بسیاری این مربی سرشناس ترک را گزینه جدی این باشگاه قلمداد نکنند. دستمزد تریم در تیم ملی ترکیه 3.5 میلیون یورو بود و آبی ها توان پرداخت این مبلغ را ندارند.

 

1242780


13:00 جمعه: شنیده ها از باشگاه استقلال حاکی از این است که جلسه هیات مدیره این باشگاه روز یکشنبه با حضور وزیر ورزش برگزار می شود.
12:00 جمعه: حسن زمانی که 24 ساعت قبل اعلام کرده بود استقلال فعلا هیچ گزینه ای ندارد، می گوید استقلال 30 گزینه برای سرمربی گری دارد.
10:00 جمعه: وزیر ورزش و جوانان در واکنش به برخی اتهامات در فضای مجازی با انتشار پیامی ویدئویی از انتخاب مربی نامدار برای استقلال خبر داد و گفت که هر دو تیم استقلال و پرسپولیس برای او اهمیت دارند.
00:00 جمعه: حسن روشن در گفت و گو با تسنیم مک درموت را به عنوان گزینه مناسب برای سرمربی گری استقلال معرفی کرد.

 

پنجشنبه:


18:30 پنجشنبه: روز پرحاشیه آبی ها در حال پایان یافتن است اما همچنان خبری از برگزاری جلسه هیات مدیره استقلال نیست و مشخص نیست چرا مدیران استقلال برای تصمیم گیری درباره آینده این تیم عجله ای ندارند.
18:00 پنجشنبه: نام حسین فرکی نیز پیرامون استقلال شنیده می شود. فرکی تنها مربی پرسپولیسی نیست که نام او حوالی استقلال شنیده می شود و مدیران استقلال فصل گذشته نیز در نیم فصل و پیش از دیدار با سپاهان که منتج به بقای منصوریان شد با افشین قطبی مذاکره کرده بودند.
17:30 پنجشنبه: بازار گمانه زنی درباره آینده نیمکت استقلال داغ است و یکی از رسانه ها با انتشار مطلبی ابراز امیدواری کرد که این باشگاه از تریم به گزینه ای مانند اسکوچیچ نرسد.
17:00 پنجشنبه: فاریاس دیگر گزینه ای است که نام او حوالی استقلال شنیده می شود. این مربی با پوهانگ کره جنوبی تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان را در کارنامه خود دارد.


14:00 پنجشنبه: خبر مذاکره استقلال با فاتح تریم در رسانه های ترکیه نیز بازتاب زیادی داشت و بسیاری از رسانه های این کشور از پیشنهاد آبی های تهرانی به مربی نامدار ترک خبر دادند.

 

1242779

 


12:54 پنجشنبه: سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه صراحتا از فاتح تریم به عنوان گزینه اصلی این باشگاه برای حضور روی نیمکت آبی ها یاد کرد.
12:30 پنجشنبه: حسن زمانی در گفت و گو با "ورزش سه" اعلام کرد باشگاه استقلال هنوز هیچ گزینه ای را مد نظر ندارد.
12:20 پنجشنبه: مهدی رحمتی و مجتبی جباری همچنان ترجیح می دهند در تمرین استقلال شرکت نکنند.

12:10 پنجشنبه: اولین تمرین استقلال در زمین شماره دو آزادی آغاز شده است. فریبا، خرمگاه، چینی و بابازاده در این جلسه تمرینی غایب هستند. مک درموت و عبداللهی دقایقی برای بازیکنان صحبت کردند تا اولین تمرین در عصر پسا منصوریان آغاز شود.
10:00 پنجشنبه: با اعلام خبر پذیرش استعفای منصوریان، گزینه های زیادی برای حضور روی نیمکت این تیم معرفی شدند.
9:00 پنجشنبه: سیدرضا افتخاری خیلی زود و بدون برگزاری جلسه هیات مدیره با استعفای منصوریان موافقت کرد. مدیرعامل استقلال این تصمیم را سخت ترین تصمیم خود اعلام کرد و منصوریان را فرزند استقلال نامید.
00:10 پنجشنبه: نشست خبری 90 دقیقه ای علیرضا منصوریان با حواشی زیادی به پایان رسید.

 

 

چهارشنبه:


23:00 چهارشنبه: میک مک درموت به صورت غیر رسمی به عنوان سرمربی موقت استقلال انتخاب شد.
22:40 چهارشنبه: علیرضا منصوریان مانند همیشه با چهره ای پر انرژی وارد نشست خبری می شود و صحبت های خود را آغاز می کند. سرمربی استقلال در صحبت های خود هر چند از کلمه استعفا استفاده نکرد اما رسما اعلام کرد کار او با استقلال به پایان رسیده و از این باشگاه جدا می شود.
 22:30 چهارشنبه: نشست خبری امیر قلعه نویی به پایان رسید و اکثر خبرنگاران نا امید از حضور منصوریان در نشست خبری در حال ترک سالن هستند اما ناگهان مسئولان باشگاه استقلال اعلام می کنند که منصوریان تصمیم به حضور در نشست خبری را دارد.
22:20 چهارشنبه: بازیکنان استقلال در رختکن باقی ماندند و هیچکس از رختکن خارج نمی شود. برخی رسانه ها به صورت غیر رسمی خبر از استعفای علیرضا منصوریان می دهند اما با توجه به عدم خروج حتی یک نفر از رختکن، نمی شود به این اخبار اعتماد کرد.
ساعت 22 چهارشنبه: علیرضا منصوریان با شعارهای تند هواداران برخلاف همیشه از راهروی غربی ورزشگاه آزادی راهی رختکن شد تا خیلی زود شایعات پیرامون او آغاز شود.

 

1242777

 

دیدگاه‌ها