کد خبر : 1462862 | 31 شهریور 1396 ساعت 16:16 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

پاگشای مروان در شب بد بیرانوند (عکس)

مروان حسین مهاجم عراقی سپاهان در پنجمین مسابقه اش برای این تیم در یک دیدار حساس مقابل پرسپولیس گلزنی کرد تا پای این عراقی نیز در لیگ ایران به گل باز شود.

به گزارش "ورزش سه"، مروان حسین در ابتدای فصل با قراردادی دو ساله به سپاهان پیوست تا مشکلات خط حمله طلایی های اصفهان را حل کند. مروان حسین البته در چهار بازی که برای سپاهان تا قبل از بازی پرسپولیس انجام داده بود، نتوانسته بود گلزنی کند؛ اما در بازی هفتم پای این بازیکن به گلزنی باز شد و توانست در مهمترین بازی این هفته دروازه بیرانوند را باز کند.


مروان در شبی که بیرانوند دو اشتباه مهلک داشت، توانست یکی از گل های تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی در نتیجه تساوی به دست آمده ایفا کند. سپاهان با این تساوی و نمایش خوبی که داشت هواداران پرشمارش که به نقش جهان آمده بودند را بار دیگر امیدوار کرده و به نوعی به لیگ برتر بازگشت.


مروان حسین نیز می تواند همان نقشی که عمادرضا در سپاهان به عهده داشت را بازی کند و با گل هایش تبدیل به ستاره محبوب هواداران اصفهانی شود. مروان حسین با بازی خوبی که برابر پرسپولیس داشت این امیدواری را به وجود آورد که سپاهان بعد از عمادرضا صاحب یک مهاجم درجه یک و گلزن دیگر شده است، هرچند باید صبر کرد و در انتظار بازی های بعدی این مهاجم عراقی ماند.

 

1242775

 

1242776

 

عکس ها: باشگاه خبرنگاران جوان

 

دیدگاه‌ها