کد خبر : 1462887 | 31 شهریور 1396 ساعت 17:49 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

هیولای درون استقلال را لمس کردم؛

دین محمدی: پورحیدری را در جاده برکنار کردند

مربی پیشین استقلال می گوید هیولای درون این باشگاه را در گذشته لمس کرده است.

دین محمدی: پورحیدری را در جاده برکنار کردند

به گزارش "ورزش سه"، سیروس دین محمدی مربی سابق تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این تیم گفت: از بابت شرایط استقلال واقعا ناراحت هستم. هر جا میرویم ما را به عنوان یک استقلالی نگاه می کنند و حرف های نا امید کننده ای پیرامون تیم می شنویم. از شرایط به هم ریخته تیم و اوضاع تیم در جدول ناراحتیم. این شرایط برای استقلال و هواداران واقعا سخت است؛ اما عقیده دارم استقلال به جدول باز خواهد گشت.


او افزود: استقلال تیم بزرگی است و کار سختی برای برگشت به مسابقات ندارد. با همت بازیکنان مطمئنا همه چیز درست می شود و می دانم که خود بازیکنان نیز از این شرایط ناراحت هستند.


دین محمدی در واکنش به صحبت های منصوریان درباره وجود هیولای درون در استقلال عنوان کرد: زمانیکه در پرواز به سمت آبادان برای فینال حذفی بودیم، عده ای در هواپیما بودند و می گفتند که ما در صورت قهرمانی در جام حذفی نیز برکنار می شویم. ما سوم شده بودیم و مدعی قهرمانی جام حذفی نیز بودیم؛ اما حرف از رفتن ما بود. ما هیولای درون را لمس کردیم. آقای منصوریان نیز خودش می داند که این موضوع وجود دارد یا نه.


پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه درباره عملکرد مدیرعامل استقلال، تصریح کرد: مدیرعامل باید پشت مربی باشد که افتخاری با وجود همه حرف و حدیث ها پشت سرمربی تیم بود. ما از مدیریت چه می خواهیم؟ می خواهید در محوطه جریمه گلزنی کند؟ مدیریت باید امکانات و بازیکن را فراهم کند که کرده است.


دین محمدی با انتقاد  از مدیران قبلی این باشگاه، گفت: بعد از شکست در انزلی، پورحیدری را در جاده برکنار کردند. این مدیریت خوب است؟ مدیریتی که حجازی را بعد از اولین باخت تهدید کرد برای استقلال مناسب است؟ مدیریتی که تیم مظلومی را در دومین سال برکنار کرد؟ من سمتی در استقلال ندارم و نمی خواهم؛ اما به موقع در مورد برخی مدیران صحبت می کنم.


او در پایان گفت: ما نباید برای استقلال تشنج ایجاد کنیم. کادرفنی رفت و کادر جدید به استقلال خواهد آمد و من به عنوان هوادار استقلال می خواهم این تیم موفق باشد. استقلال برای هواداران است و حق دارند از شرایط این تیم ناراحت باشند؛ اما مطمئن باشید این تیم باز خواهد گشت.

دیدگاه‌ها