کد خبر : 1462888 | 31 شهریور 1396 ساعت 18:33 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی دانشجویان چندین میرزایی دارد

سرمربی تیم ملی دانشجویان از پتانسیل بالای دانشجویان می گوید.

تیم ملی دانشجویان چندین میرزایی دارد

فرشاد کرمی سرمربی تیم منتخب دانشجویان به خبرنگار "ورزش سه" گفت: تیمی که با مدیریت وزارت علوم حدود چهار سال است که تشکیل شده  و در آخرین مسابقات آسیایی نایب قهرمان آسیا شده است، دارای پتانسیل های بسیاری است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.


کرمی گفت: بارها در مصاحبه ها و بحث های کارشناسی اعلام کردم که سطح مسابقات یونیورسیاد و جام ملتهای دانشجویان آسیا بالاتر از لیگ برتر است و  اگر یکبار توانستیم در این مسابقات موفق شویم با مدیریت قوی وزارت علوم و حمایت انجمن فوتبال  وزارتخانه بود که توانستیم تیمی منسجم را تشکیل دهیم.


درخشش بازیکنانی مثل رضا میرزایی در سپاهان که نقش موثری در نایب قهرمانی در کره جنوبی داشت باعث خوشحالی من است و چندین رضا میرزایی در همین تیم داریم که در حال بروز توانایی ها در لیگ برتر هستند. فرزین گروسیان، محمد اوسانی، علی فاطمی، محمدرضا سلیمانی، فرشاد هاشمی، مرتضی قدیمی پور و چندین بازیکن گمنام از اصفهان و تهران بازیکنانی هستند که بیشتر از آنها خواهیم شنید.


کرمی اضافه کرد: تیم سپیدرود رشت بیشتر از ٣٨٠ دقیقه است که در لیگ برتر گل نخورده؛ ولی در استادیوم عضدی مغلوب دانشجویان میشود و این حاوی پیامی است که دانشجویان ایران چه سطحی دارند و به دنبال چه اهدافی هستند.

 

دیدگاه‌ها