کد خبر : 1462931 | 31 شهریور 1396 ساعت 19:52 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

شیعی: بیشتر از طلب منشا به او پول دادیم

محمود شیعی بعد از پیروزی پرگل تیمش مقابل نفت گفت که ما بعد از بازی پرفشار با پرسپولیس تیم را در شرایط روحی روانی خوب قرار دادیم تا مشکلی که برای پرسپولیس بعد از بازی آسیایی رخ داد برای پیکان رقم نخورد.

شیعی: بیشتر از طلب منشا به او پول دادیم

به گزارش "ورزش‌سه"،  مدیرعامل پیکان درباره پیروزی مقابل نفت می گوید: بعد از بازی سنگینی که با پرسپولیس داشتیم آقای جلالی با بچه ها صحبت کرد تا تیم از نظر روحی آماده این مسابقه شود تا آن بلایی که سر پرسپولیس بعد از بازی آسیایی شان آمد و فشاری که روی بازیکنانش بود بر سر ما نیاید و از لحاظ روحی روانی بچه ها را آماده کردیم تا بهترین عملکرد را داشته باشند.


او در ادامه افزود: ابتدا یک گل نابهنگام خوردیم که خدا را شکر شیرازه تیم از هم نپاشید و توانستند خودشان را کنترل کنند و در ادامه آن گل را جبران کردند و من از این بابت از آنها تشکر می کنم.


وی درباره عملکرد مجید جلالی به عنوان سرمربی و اعتماد باشگاه به او در خصوص انتخاب بازیکن ها و ترکیب تیم مقابل حریفان اضافه کرد: اعتماد به جوان ها همیشه جواب می دهد و شما دیدید که در بازی با پرسپولیس آنطور نتیجه گرفتیم و این بازی هم خوب نتیجه گرفتیم. به طور مثال آقای روستایی بازیکن تیم ملی جوانان هستند و امروز با استفاده آقا جلالی از او نتیجه ای که باید را کسب کردیم. انتخاب و اعتماد به بازیکنان وظیفه سرمربی است و همانطور که شما شاهد بودید این اعتمادها پاسخ داده شد و بازی های خوبی را از جوان هایمان دیدیم.


او در خصوص صحبت از طلب منشا هم در پایان گفت: منشا به هیچ عنوان هیچ طلبی از پیکان ندارد و بیشتر از حق و حقوقش به دلیل بازی های درخشانی که داشته دریافت کرده. بحث هایی که در رسانه ها است، درست نیست و فکر نمی کنم صحبتی در این خصوص داشته باشد و ایشان هیچ گونه دریافتی از باشگاه پیکان طلب ندارند.

دیدگاه‌ها