کد خبر : 1462953 | 31 شهریور 1396 ساعت 21:20 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

شان دادیم شایسته برتری مقابل پرسپولیس بودیم

جلالی: صادقی و بختیار مشکلی ندارند

سرمربی پیکان گفت: ممکن است بازیکنان گاهی اشتباه کنند؛ اما من به روش خودم مدیریت می کنم.

جلالی: صادقی و بختیار مشکلی ندارند

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در نشست خبری بعد از دیدار با نفت تهران که با پیروزی 3 بر یک تیمش همراه بود، اظهار داشت: در این بازی نشان دادیم که اگر با یک بازی باشکوه مقابل پرسپولیس برنده شدیم، ما شایسته اش بودیم. من به بازیکنانم تبریک می گویم. فکر می کنم آنها می توانند خیلی خوب حرفشان را در زمین بزنند و شایستگی های خود را اثبات می کنند.


وی افزود: هر کسی هم غیرمنصفانه درباره تیم ما قضاوت می کند، وقتی بازی های ما را ببیند، می تواند دید مثبت تری داشته باشد.


سرمربی پیکان درباره عملکرد داور تصریح کرد: من فکر می کنم یک پنالتی کاملا مسلم ما را نگرفت. حتی آنجا به بازیکن ما اخطار داد و باعث شد آقاخان محروم شود. به هر حال داور جوانی است و امیدوارم موفق باشد.


جلالی همچنین درباره وضعیت بختیار رحمانی بعد از اتفاقات هفته قبل بیان داشت: این یک داستان کوچکی است و من هم سعی می کنم به روش خودم کارهای تیم را مدیریت کنم. این ها مثل بچه های من هستند. من هم از نظم و انضباط تیم خودم مراقبت می کنم و هم از این بچه ها.


وی در رابطه با وضعیت امیرحسین صادقی نیز گفت: او هم هست و امروز هم دیدید که خیلی خوب بازی کرد. گفتم این ها مثل بچه های من هستند و امکان دارد که گاهی اشتباه کنند. باید از این بچه ها هم مراقبت کنم.


سرمربی پیکان در خصوص غیبت رحمان احمدی عنوان کرد: تیم است و گاهی این بازی می کند و گاهی یک نفر دیگر.
وی در پایان درباره وضعیت 2 بازیکن نیجریه ای گفت: یکی از آنها آسیب دیده است و فکر می کنم از این هفته برسد. یک نفر دیگر هم مجوزش صادر شده است؛ اما امروز شکل بازی اجازه نداد که به زمین بیاید.

دیدگاه‌ها