کد خبر : 1462964 | 31 شهریور 1396 ساعت 21:18 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت در صدر جدول گلزنان داغ تر از همیشه

پنج ضلعی مهاجمان 4 گله لیگ

جدول گلزنان لیگ برتر در پایان هفته هفتم با صدرنشینی 5 بازیکن از تیم های مختلف شکل جذابی به خود گرفته است.

پنج ضلعی مهاجمان 4 گله لیگ

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در پایان هفته ششم مرتضی تبریزی با 4 گلی که در بازی با استقلال خوزستان به ثمر رساند، خودش را از قعر به صدر جدول گلزنان رسانده بود، در هفته هفتم بار دیگر رقبای مهاجم ذوب آهن خودشان را به او رساندند.


مهدی طارمی شب گذشته با پنالتی که مقابل سپاهان به ثمر رساند، 4 گله شد تا مثل 2 فصل گذشته در کورس آقای گلی باقی بماند و جزو شانس های اصلی کسب این عنوان باشد.


امروز هم 3 مهاجم دیگر توانستند با گلزنی، خودشان را به جمع 4 گله های لیگ برتر اضافه کنند. محمد قاضی مثل طارمی از روی نقطه پنالتی چهارمین گل خود را برای پدیده به ثمر رساند و یکی از پایه گذاران برتری تیم مشهدی مقابل تراکتورسازی بود.

مرتضی آقاخان به ستاره تیمش مقابل نفت تهران تبدیل شد. مهاجم پیکان هم یکی از گل های خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او در نیمه دوم توانست گل سوم پیکان و گل دوم خودش مقابل تیم علی کریمی را به تور دروازه حریف برساند. بدین ترتیب مهاجم جوان پیکان جهش قابل توجهی در جدول گلزنان داشت و در کنار 4 نفر دیگر 4 گله شد.


عیسی آل کثیر که با وجود ناکامی نفت در این فصل عملکرد خوبی داشته، امروز در دقیقه 3 شاگردان مجید جلالی را غافلگیر کرد و چهارمین گلش در لیگ هفدهم را وارد دروازه حریفان کرد تا او یکی دیگر از صدرنشینان جدول گلزنان باشد.


جالب اینجاست که پشت سر این 5 بازیکن 4 گله، 10 بازیکن 3 گله هستند تا رقابت در صدر جدول گلزنان داغ تر از همیشه دنبال شود. برخلاف صدرنشینان جدول گلزنان که هیچ بازیکن خارجی بین آنها دیده نمی شود، در میان 3 گله ها، می توانیم چند بازیکن خارجی را مشاهده کنیم. نانگ از پارس جنوبی در کنار آگوستو سزار و لوسیانو پریرا از نفت آبادان خارجی های 3 گله لیگ هستند.


علی دشتی(پارس جنوبی)، حسین مهربان و محمدرضا خانزاده(پدیده)، فرشاد احمدزاده(پرسپولیس)، محمد ایرانپوریان(تراکتورسازی)، جلال الدین علی محمدی(سپاهان) و رضا خالقی فر(گسترش فولاد) 7 بازیکن دیگری محسوب می شوند که با 3 گل در تعقیب صدرنشینان جدول گلزنان هستند.


در این میان می توان به حضور 2 مدافع یعنی خانزاده و ایرانپوریان در میان برترین گلزنان لیگ اشاره کرد که با وجود وظایف دفاعی توانستند آمار خوبی از خود به جای بگذارند.

دیدگاه‌ها