کد خبر : 1462985 | 01 مهر 1396 ساعت 00:00 | 249.9K بازدید | 0 دیدگاه

سایت ریزه اسپور اعلام کرد :

٧٨٩ هزار یورو ضمیمه حکم محرومیت پرسپولیس

پرسپولیس که با محرومیت از حضور در 2 پنجره نقل و انتقالاتی آینده مواجه شده، مسئول پرداخت ٧٨٩ هزار یورو به ریزه اسپور است. در حکم فیفا جریمه مالی سنگین به پای طارمی نوشته شده است .

٧٨٩ هزار یورو ضمیمه حکم محرومیت پرسپولیس

 
به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز اخباری مبنی بر محرومیت 4 ماهه مهدی طارمی مهاجم جوان و گلزن پرسپولیس به علت تخلف در پرونده بازگشت از تیم ترکیه‌ای ریزه اسپور به پرسپولیس منتشر شد و دقایقی پیش سایت رسمی این باشگاه نیز با تایید این خبر اعلام کرد که آنها به تصمیم فیفا در پرونده مذکور پیروز شده و قرار است 789.500 یورو (معادل 3 میلیارد و 693 میلیون) از سوی طرف ایرانی به حساب این باشگاه واریز شود. بنا به حکم فیفا طارمی باید جریمه را پرداخت کند اما مسئولیت پرداخت پول با باشگاه پرسپولیس است. 


 
سایت این باشگاه همچنین اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس از 2 نوبت حضور در بازار نقل و انتقالاتی محروم شده و مهدی طارمی نیز 4 ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود.


 
در روزهایی که باشگاه پرسپولیس به شدت درگیر پرونده مانوئل ژوزه، سرمربی پرتغالی و سابق خود می باشد حالا اضافه شدن این مبلغ هنگفت می تواند مشکلات این تیم را افزایش دهد.
 


با این حساب در آستانه دیدار حساس و سرنوست ساز پرسپولیس برابر الهلال، برانکو قادر به استفاده از بهترین گلزن خود در این رقابت ها نبوده و امیدوار است دیگر بازیکنان قادر به پر کردن جای مهدی طارمی باشند.

 

1242874

دیدگاه‌ها