کد خبر : 1463021 | 01 مهر 1396 ساعت 09:28 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

تا زمانی که یکدل باشیم، صدرنشین می مانیم

حمدی نژاد: دایی حق دارد نظرش را اعلام کند

مدافع باتجربه تیم پارس جنوبی جم بابت گل کردن پنالتی دقایق پایانی مقابل سایپا ابراز خوشحالی کرد.

حمدی نژاد: دایی حق دارد نظرش را اعلام کند

به گزارش "ورزش‌سه"، وحید حمدی نژاد درباره دیدار تیمش مقابل سایپای تهران اظهار داشت: فکر می کنم تیم ما بازی قابل قبولی را انجام داد. در نیمه اول باید کار را تمام می کردیم؛ اما از دو، سه موقعیتی که نصیب مان شد نتوانستیم استفاده کنیم. در کل بازی پایاپای بود؛ اما روی یک اشتباه که خرابی زمین هم در آن تاثیر داشت، گل خوردیم. خداراشکر می کنم که در دقیقه 84 گل خوردیم و در دقیقه 90 جبران کردیم. این نشان می دهد تیم ما تیم سختکوشی است و برای کسب موفقیت تلاش می کند.


وی درباره پنالتی جنجالی که به سود پارس جنوبی گرفته شد، بیان کرد: من از صحنه دور بودم؛ اما وقتی با بازیکن مان صحبت کردم، او گفت توپ را که رد کرده، بازیکن سایپا هم پا و هم دستش را زده است. او می گفت پنالتی بود، اما کارشناسان باید نظر بدهند.


مدافع پارس جنوبی درباره اعتراض شدید علی دایی به صحنه پنالتی تاکید کرد: به هر حال هر کسی حق دارد نظرش را اعلام کند. در آن دقیقه از بازی پنالتی گرفتن قطعا به تیم حریف فشار می آورد؛ اما همانطور که گفتم کارشناسان باید نظر بدهند. خداراشکر می کنم که پنالتی را گل کردم و تیمم را از شکست نجات دادم.


حمدی نژاد در پایان با اشاره به روند خوب پارس جنوبی افزود: من فکر می کنم تا زمانی که بازیکنان ما همینطور تلاش کنند و زحمت بکشند و یکپارچگی خود را حفظ کنند، می توانیم بالای جدول باشیم. رمز موفقیت یکدلی میان بازیکنان است.

دیدگاه‌ها