کد خبر : 1463034 | 01 مهر 1396 ساعت 10:31 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لسترسیتی - لیورپول

دو تیم لسترسیتی و لیورپول، امشب در ورزشگاه کینگ پاور شهر لستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی لسترسیتی - لیورپول

به گزاش "ورزش سه"، تنها چند روز پس از تقابل دو تیم در جام اتحادیه، حال آنها باید در لیگ برتر به مصاف یکدیگر بروند. لیورپول در آن دیدار، به هیچ وجه خوب کار نکرد و با نتیجه 2-0 شکست خورد. با این حال روند خوبی را در پیش گرفته و قطعا تقابل دوباره با روباه ها، انگیزه مضاعفی برایشان ایجاد می‌کند.

 

1242230

 

 

در حقیقت بازیکنان لیورپول هم صدا شده اند که در این بازی به هر قیمتی به پیروزی برسند تا علاوه بر اینکه وضع تیمشان را بهبود ببخشند، مربی خود را نیز کمی آرامتر کند. کلوپ امسال ماموریت دشواری در دو رقابت مهم در دست دارد و باید دید که با وجود فشارهای فراوان، چه عملکردی خواهد داشت.

 

آدام لالانا، آدام باگدان، نانیل کلاین به علت مصدومیت و سادیو مانه، جوئل ماتیپ و امره جان به علت محرومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود که این موضوع کار لیورپول را بسیار سخت خواهد کرد؛ اما خبر خوب برای آنها نیز این است که جیمی واردی احتمالا به این بازی نخواهد رسید و باید دید که پزشکان لستر چه خواهند کرد.

 

در 6 بازی اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای لیورپول و 3 پیروزی برای لستر به دست آمده است و باید دید که در نهایت این بازی به کجا خواهد رسید.

 

ترکیب احتمالی:

 

1242231

دیدگاه‌ها