کد خبر : 1463040 | 01 مهر 1396 ساعت 10:18 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

گودرزی: وجدان ندارند، چرا باید خودم را به مصدومیت بزنم؟!

واکنش تند بازیکن تراکتور به شایعه کم کاری

بازیکن باتجربه تراکتورسازی نسبت به شایعات ایجاد شده درباره خودش موضع گیری تندی انجام داد.

واکنش تند بازیکن تراکتور به شایعه کم کاری

به گزارش "ورزش‌سه"، شهرام گودرزی هافبک- مهاجم تراکتورسازی که امسال به دلیل کمبود بازیکن بیشتر در پست دفاع چپ به میدان رفته، به واسطه مصدومیتی که نصیبش شده چند مسابقه‌ است در ترکیب این تیم به میدان نمی رود. همین مساله شایعاتی را درباره کم کاری او ایجاد کرده است.


در این خصوص روز گذشته در نشست خبری گل محمدی بعد از بازی با پدیده یکی از خبرنگاران خطاب به سرمربی تراکتور اعلام کرد شهرام گودرزی خودش را به مصدومیت زده و بازی نمی کند. همین مساله واکنش تند گل محمدی را در پی داشت.


برای پیگیری این موضوع با شهرام گودرزی همکلام شدیم. بازیکن باتجربه تراکتورسازی درباره شایعات ایجاد شده پیرامون خودش به "ورزش سه" گفت: «واقعا نمی دانم چه بگویم. متاسفانه برخی آدم ها دوست ندارند تراکتورسازی نتیجه بگیرد و از ناکامی ها خوشحال می شوند. همین افراد شایعه درست می کنند و نمی دانم این موضوع بر چه اساسی است. این آدم ها وجدان ندارند. من چرا باید خودم را به مصدومیت بزنم و بازی نکنم؟ این چه شایعاتی است که درست می کنند. چرا باید با باشگاه مشکل داشته باشم که دست به چنین کاری بزنم؟».


وی ادامه داد: «مدیران باشگاه و یحیی گل محمدی واقعا زحمت می کشند. گل محمدی یکی از بهترین مربیانی است که با او کار می کنم. واقعا شرمنده آقا یحیی و هواداران هستم که مصدوم هستم؛ اما هرگز اهل کم کاری نیستم و دلیلی هم برای این کار وجود ندارد.»


گودرزی در پایان افزود: «مصدومیت من پارگی همسترینگ است و مدتی زمان می برد تا بتوانم برگردم؛ اما درباره افرادی که شایعه درست کردند باید بگویم آنها کسانی اند که از برد تراکتور خوشحال نمی شوند. ما باید دست به دست هم بدهیم و بهترین عملکرد را برجای بگذاریم. این حرف ها تهمت است و زیبایی ندارد. من همه این افراد را به خدا واگذار می کنم.»

دیدگاه‌ها