کد خبر : 1463095 | 01 مهر 1396 ساعت 14:20 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

ده روسی: در تابستان در آستانه ترک رم بودم

دنیله ده روسی، کاپیتان رم مدعی شد که در تابستان او قصد داشت این باشگاه را ترک کند ولی در نهایت، علاقه قلبی اش به تیم باعث ماندنش شد.

ده روسی: در تابستان در آستانه ترک رم بودم

به گزارش "ورزش سه"، ده روسی تمام دوران فوتبالش را در رم سپری کرد و حالا بازوبند کاپیتانی را پس از بازنشستگی توتی دریافت کرده است. حال او مدعی شد که احتمال جدایی اش از این تیم در تابستان وجود داشت.

 

 

1165171

 

او گفت:" فکر می‌کنم من انسان متعادلی هستم. هم گذشته و هم حال. گاهی تصورات را نسبت به خودم به هم ریختم؛ ولی حالا کنترل بیشتری روی خودم دارم. اگر در سن 34 سالگی اینطور نبودم نگران کننده بود. بعضی من را مردی باهوش در فوتبال ایتالیا می‌دانند؛ ولی این شاید به این خاطر است که من خیلی صحبت نمی‌کنم. هر چه بیشتر صحبت کنید، انگار بیشتر مشخص می‌شود که احمق هستید.

 

خیلی دوست دارم که تجربه ای مثل خداحافظی توتی را کسب کنم؛ ولی از سوی دیگر، دوست دارم تجربه بازی کردن در تیمی دیگر را نیز حس کنم. 16 سال در رم مثل 32 سال در تیم های دیگر است؛ زیرا فشار بسیاری روی شماست. خدا را شکر، از لحاظ فیزیکی بهترین شرایط را دارم؛ ولی هنوز فشار زیادی روی من است. به نظرم موضوع جدایی ام خیلی هم بد نبود.

 

من خوب بازی می‌کردم بنابراین با خاطراتی خوب نیز باشگاه را ترک می‌کردم. مدتی برنامه ام این بود که جدا شوم. بزرگترین پیشنهاد روی میز یک باشگاه ایتالیایی بود. با این حال قلب من اجازه این کار را نداد. نمی‌توانستم به شهرم و هوادارانم خیانت کنم."

دیدگاه‌ها