کد خبر : 1463118 | 01 مهر 1396 ساعت 15:25 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

سه گل بعد از دقیقه 85 به بعد؛

آمار عجیب گلزنی زهردارترین بازیکن سپاهان

جلال علی محمدی تا اینجای فصل بهترین گلزن سپاهان بوده است. این بازیکن سه گل به ثمر رسانده که هر سه گل او از دقیقه 85 به بعد بوده است.

آمار عجیب گلزنی زهردارترین بازیکن سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، علی محمدی که از یکی از سپاهانی‌های قدیمی تیم کرانچار به شمار می رود، فصل قبل و با نظر عبدالله ویسی به تیم سپاهان اضافه شد، تا بار دیگر به تیمی بازگردد که فوتبال خود را از آنجا آغاز کرده است.


علی محمدی در این فصل با نظر کرانچار در برخی بازی‌ها به صورت فیکس راهی میدان شده و در برخی دیدارها نیز به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شده و توانسته در روند بازی تاثیر گذار باشد.  در دیدار برابر صنعت نفت هم علی محمدی کاپیتان طلایی پوشان بود.

 

1243012


اما نکته جالب در مورد علی محمدی این است که هر سه گل او از دقیقه 85 به بعد ثبت شده است. اولین گل این بازیکن در دیدار برابر سایپا و در دقیقه 85 به ثمر رسید و علی محمدی موفق شد با یک ضربه سر، حساب کار را در نقش جهان به تساوی بکشد. دومین گل او در دربی اصفهان رقم خورد؛ جایی که علی محمدی در دقیقه 4+90 و در شرایطی که شاگردان قلعه نویی در فکر زدن گل تساوی بودند، از اشتباه خط دفاعی تیم همشهری بهره برد و موفق شد، دومین گلش را با دریبل رشید مظاهری با خیالی آسوده وارد دروازه کند؛ اما مهم ترین گل علی محمدی در برابر پرسپولیس و در شرایطی رقم خورد که طلایی پوشان 5 دقیقه تا اولین شکست خانگی در لیگ فاصله داشتند؛ اما علی محمدی که جایگزین رافائل کریولارو شده بود، توانست با ضربه ای زیبا و دقیق توپ را از میان پاهای بیرانوند عبور دهد و سومین گلش را در لیگ هفدهم ثبت کند.

دیدگاه‌ها