کد خبر : 1463132 | 01 مهر 1396 ساعت 15:56 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

او مربی ام بود و انگیزه ام مقابل او صد برابر می شد

کرمی: ای کاش با استقلال منصوریان بازی می‌کردیم

هافبک تازه وارد تیم سپیدرود می گوید دوست داشتم در این بازی آقای منصوریان که زمانی مربی‌ام بوده حضور می‌داشتند تا انگیزه‌ام صدچندان شود که متاسفانه ایشان از جمع استقلالی‌ها جدا شدند.

کرمی: ای کاش با استقلال منصوریان بازی می‌کردیم

به گزارش "ورزش سه"، شهاب کرمی درباره نتایج خوبی که تیم سپیدرود کسب کرده گفت: خدا را شکر در 3، 4 هفته اخیر نتایج خوبی کسب کردیم و اگر می‌خواهیم این موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد باید با برنامه پیش رویم تا به سرانجامی که می‌خواهیم برسیم. خداراشکر تیم روی فرم است و می توانیم همینطور با تمرکز روی بازی های تیم، در بازی های مختلف به برتری برسیم.

 

او که زمانی در تیم ملوان حضور داشت در رابطه با دیدار حساس تیمش در دربی گیلان و شکست و تاثیر آن در ادامه روند سپیدرود در لیگ‌برتر گفت: بازی با ملوان یک بازی حساس و مهم بود چون هم دربی و هم جام حذفی بود. به نظرم چیزی فراتر از فوتبال را شاهد بودیم و حالا خوشبختانه یا متاسفانه بازی در زمین خودمان بود؛ ولی نتیجه بازی به نفع ملوان رقم خورد. ما اگر از موقعیت‌هایمان در آن بازی استفاده می‌کردیم مطمئنا نتیجه طور دیگری می‌شد. البته فوتبال بالا و پایین دارد و همین موضوع این ورزش را دیدنی می‌کند. البته در این دیدار فشار روی بازیکنان بوده و نتوانستند پیروز شوند؛ اما در کل به نظر من باید فوتبال ایران این موضوع را که بازیکنان نمی‌توانند در مدت زمان بین 3 تا 4 روز بازی‌های پشت سر هم داشته بودند را حل کند.

 

کرمی درباره رویارویی‌شان با استقلال در هفته هشتم گفت: استقلالی‌ها با شرایط خاص پا به زمین سردار جنگل می‌گذارند و تمام توانشان را می‌گذارند تا نتیجه‌ای که می‌خواهند را کسب کنند چراکه آنها می‌خواهند از نام خود دفاع کنند و استقلال را از شرایط بد خارج کنند. من هم انگیزه خاصی برای این بازی دارم سعی می‌کنم با تمرکز بهتر در این مسابقه موثر واقع شوم و از انگیزه‌ام بهترین بهره را ببرم. دوست داشتم در این بازی آقای منصوریان که زمانی مربی‌ام بوده حضور می‌داشتند تا انگیزه‌ام صدچندان شود که متاسفانه ایشان از جمع استقلالی‌ها پیش از رویارویی‌مان با این تیم رفتند.

 

او در ادامه با ذکر نام منصوریان درباره کناره گیری او گفت: آقای منصوریان سال گذشته با دست خالی توانستند نتایج خوبی با آبی‌ها رقم بزنند و تیم استقلال را نایب قهرمان لیگ کنند. ایشان با استفاده از جوان‌های این تیم یک نسل را تغییر دادند و به نظرم اگر باز هم به ایشان فرصت می‌دادند مطمئنا استقلال قوی‌تر و بهتری را نظاره‌گر بودیم. علی آقا یک مربی خوب، بادانش و تحصیلکرده فوتبال ماست و مطمئنا بعد از این بیشتر از ایشان خواهیم شنید، رفتاری که با ایشان داشتند درست نبود.

 

هافبک سپیدرود نظرش درباره هواداران پرشور تیمش و اینکه طی سال‌های اخیر بیشتر در تیم‌های پرهوادار حضور داشته اینطور گفت: یکی دیگر از زیبایی‌های فوتبال و وزنه اصلی نتیجه‌گیری تیم‌ها همین حضور پرشور هواداران است و مطمئنا دیدار استقلال با حضور همین هواداران هیجان‌انگیزتر و قشنگ‌تر خواهد شد. باید بگویم طی سال‌های حضورم در فوتبال همیشه لطف خدا شامل حالم بوده و در تیم‌های فوتبال بازی کردم که همیشه جز پرشورها بودند. البته از این موضوع بهترین بهره را بردم و سعی کردم در این تیم‌ها بهترین خاطرات را برای هوادارانش رقم بزنم، امیدوارم این اتفاق در سپیدرود هم برایم رخ دهد و در دیدار با استقلال آنها را با شادی به سمت خانه بدرقه کنم.

دیدگاه‌ها