کد خبر : 1463266 | 02 مهر 1396 ساعت 10:31 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی سامپدوریا - میلان

دو تیم سامپدوریا و میلان، امشب در ورزشگاه لوئیجی فراریس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی سامپدوریا - میلان

به گزارش "ورزش سه"، میلان روند خوبی را از ابتدای فصل در پیش گرفته و به جز لغزش در دیدار مقابل لاتزیو، در دیگر دیدار ها موفق به کسب پیروزی شده است. شاگردان مونتلا با کسب 12 امتیاز در رده پنجم جدول هستند ولی طبق پیش بینی ها، انتظار می‌رود آنها بتوانند سهمیه چمپیونزلیگ را کسب کنند، هر چند که رقابتی حساس بین روسونری، نراتزوری و جالوروسی در این زمینه به وجود خواهد آمد.

 

1242466

 

 

در آن سو، سامپدوریا نیز عملکرد خوبی داشته و تا به اینجای فصل شکست ناپذیر بوده است. آنها موفق به کسب 2 پیروزی و 2 تساوی در 4 بازی خود شده اند و با 8 امتیاز در رده هشتم قرار دارند. در صورتی که سامپدوریا بتواند در بازی معوقه خود نیز به پیروزی برسد، خود را به تیم‌های بالای جدول نزدیک کرده و می‌تواند برایشان خطرناک محسوب شود.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای میلان، 1 تساوی و 1 پیروزی نیز برای سامپدوریا حاصل شده است. حال باید دید که در دیدار پیش رو، چه نتیجه ای حاصل خواهد شد و کدام تیم می‌تواند روند خوب خود را به دیگری تحمیل کند.  سامپدوریا با ترکیب کامل خود در این میدان حاضر خواهد شد ولی میلان، کونتی، آنتونلی و مونتولیوو را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

 

ترکیب احتمالی:

 

1243202

دیدگاه‌ها