کد خبر : 1463293 | 02 مهر 1396 ساعت 11:30 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

بالاترین سطح هیجان در قائمشهر

نساجی – ملوان؛ نبرد ریشه دارها

از بازی های هفته ششم لیگ دسته اول، حساس ترین دیدار در قائمشهر برگزار می شود. دیداری که طی آن تیم های نساجی و ملوان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نساجی – ملوان؛ نبرد ریشه دارها

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم ملوان بندرانزلی و نساجی قائمشهر را می توان از قدیمی ترین تیم های حاضر در فوتبال ایران دانست. تیم هایی که هواداران فراوانی دارند و هر کدام از بازی های آنها هزاران تماشاچی مشتاق را به ورزشگاه های شهید وطنی و تختی می کشاند. این دو تیم در فصل فعلی لیگ دسته اول نیز به مانند گذشته یکی از نامزدهای صعود به لیگ برتر هستند.

 

قائمشهری ها به همراه مهدی پاشازاده توانستند از 5 بازی قبلی خود 10 امتیاز به دست بیاورند و میانگین دریافت 2 امتیاز در هر بازی این تیم را به عنوان یکی از مدعیان معرفی کند. آنها در دیدار امروز که به عنوان میزبان به میدان می روند انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز دارند چرا که در صورت برد در برابر انزلی چی ها می توانند تا رده دوم جدول رده بندی صعود کنند.

 

در طرف دیگر ملوانان نیز پس از سقوط به دسته اول به همراه محمد مایلی کهن تا نزدیکی های حضور چندباره در لیگ برتر پیش رفتند اما در نهایت این اتفاق نیفتاد تا کار این تیم برای لیگ برتری شدن به فصل جدید بکشد. آنها از ابتدای لیگ نادر دست نشان را به کار گرفتند و آرام آرام  در حال بالا کشیدن خود در جدول رده بندی هستند. آنها اکنون 8 امتیاز به دست آوردند و در صورت برتری برابر نساجی و کمی خوش شانسی می توانند تا رده سوم جدول رده بندی صعود کنند.

 

بازی دو تیم نساجی و ملوان از ساعت 15:15 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها