کد خبر : 1463313 | 02 مهر 1396 ساعت 12:54 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی پور عالی پاس می‌دهد؛

نژادمهدی: هواداران استقلال باید صبور باشند

محمد نژاد مهدی مدافع تیم ذوب آهن می گوید که تیمش در نیمه اول برابر استقلال نمایش خوبی نداشته و در نیمه دوم بازیکنان به خودشان آمده اند.

نژادمهدی: هواداران استقلال باید صبور باشند

محمد نژاد مهدی مدافع تیم ذوب آهن در مورد دیدار برابر استقلال که با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت، به خبرنگار "ورزش سه" گفت: نیمه اول بازی جالبی ارائه ندادیم و استقلال تیم برتر زمین بود، اما در نیمه دوم رفته رفته به خودمان آمدیم و بازی بهتری انجام دادیم. فکر می کنم موقعیت های بهتری هم نسبت به حریف ایجاد کردیم.


نژاد مهدی در مورد گلی که به ثمر رساند و آفساید بودن آن اعلام کرد: فکر می کنم هنگامی که توپ ارسال شد یک نیم بدن جلوتر بودم و آفساید بود.


مدافع تیم ذوب آهن که در اکثر ضربات ایستگاهی پیش می کشد،  در مورد این تاکتیک اظهار داشت: برای کارهای ایستگاهی تمرینات زیادی انجام می دهیم و خدا را شکر که نتیجه هم گرفتیم. مهدی پور هم که عالی می فرستد.


نژاد مهدی در مورد تصمیم برای زدن ضربه با پا گفت: موقعی که توپ به محوطه جریمه آمد و دیدم با سر به توپ نمی رسم، تصمیم گرفتم با پا به توپ بزنم. البته قبل ضربه زدن دروازه را نگاه کردم و خوشبختانه با اینکه حسینی توپ را گرفت، خودش هم باعث شد گل بشود.  خوشحالم که این گل زیبا را زدم.


وی در واکنش به این سوال که گلش باعث خروج منصوریان از استقلال شد، عنوان کرد: بله گلی که زدم باعث استعفای منصوریان شد، اما فکر می کنم هواداران استقلال باید صبر داشته باشند. در بازی با ما هم استقلال موقعیت های خوبی داشت و حتی می توانست برنده باشد ولی آنها الان در دوران افت هستند و امیدوارم هر چه زودتر به شرایط خوبشان برگردند، چون قوی بودن استقلال باعث قوی بودن تیم ملی هم می شود.


نژاد مهدی که بابلی است و سابقه حضور در تیم نساجی مازندران را دارد، در پایان در مورد حساسیت دیدار این دو تیم افزود: پیگیر نتایج خونه به خونه و نساجی هستم و امیدوارم هر تیمی لایق است، به لیگ برتر بازگردد. خودتان می دانید در فوتبال شمال نتیجه گرفتن سخت است. امکانات کم است ولی استعدادهای زیادی وجود دارد.


وی در مورد درگیری های هواداران دو تیم توضیح داد:در حالت عادی با هم بد نیستند ولی در فوتبال یک سری کری خوانی ها وجود دارد و تنها دلیلش تعصب زیاد است، اما امیدوارم این مسائل و مشکلات زودتر حل شود.

دیدگاه‌ها