کد خبر : 1463320 | 02 مهر 1396 ساعت 13:34 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

کمترین جریمه برای بیرانوند 20 شنا است

پانادیچ: نباید به خاطر اشتباه بیرانوند را به صلیب کشید

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس با دفاع از عملکرد دروازه‌بان تیمش اعلام کرد نام برای او تفاوتی ندارد و در صورت لزوم آنها را با جریمه مواجه خواهد کرد.

پانادیچ: نباید به خاطر اشتباه بیرانوند را به صلیب کشید

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس دیدار سختی مقابل الهلال پیش رو دارد و با توجه به آمادگی بالای کارلوس ادواردو اکنون تمام نگاه‌ها به علیرضا بیرانوند است تا بتواند اینبار این مهاجم برزیلی را ناکام بگذارد. در این راه کار مربی دروازه‌بانان سرخپوشان بیش از همیشه مورد توجه است تا بتواند شماره یک تیمش را بیش از همیشه آماده این جدال کند.


پانادیچ در خصوص آمادگی دروازه‌بانانش و دلیل سختگیری در اردوی امارات گفت: همین کار را ادامه می‌دهم. بدون سخت گیری کار پیش نمی‌رود. باید همین‌طور هم باشد. ما بیرون زمین با هم دوست هستیم و شوخی می‌کنیم. خانه همدیگر می‌رویم اما در زمین باید کار حرفه‌ای انجام دهیم. برای من اسم‌ها فرقی ندارد. هر کسی عملکردش بد باشد، جریمه می‌شود. بیرانوند هم شامل جریمه می‌شود. کمترین جریمه ۲۰ تا شنا رفتن است.


وی در خصوص اینکه از بیرانوند انتظار می‌رود با کمترین اشتباه درون دروازه قرار گیرد، در مورد اشتباه او برابر سپاهان گفت: انتظارات از او بالا نیست بلکه به عنوان دروازه‌بان تیم ملی از او انتظار دارند. پارسال با بیرانوند قهرمان لیگ برتر شدیم و امسال هم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا آمدیم. اشتباهاتی که او مقابل سپاهان مرتکب شده، برای من عادی است چون دروازه‌بانی در دنیا نیست که اشتباه نکند. به خاطر یک اشتباه کسی را به صلیب نمی‌کشند. همین الان باید از او حمایت شود. یک بازی مهم داریم. من همیشه از او حمایت کردم. نه فقط بیرانوند بلکه از رادوشوویچ هم حمایت می‌کنم. قبلا از رادوشوویچ هم انتقاد کردند که چرا پنالتی را نگرفت.


مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در مورد دیدار حساس برابر الهلال گفت: همین جا از هواداران می‌خواهم با قلبی مطمئن برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند. همان‌طور که در بازی با الاهلی ما را تنها نگذاشتند و حمایت شایانی داشتند. با حضور آن‌ها باد موافقی به پشت ما خورد و در بازی با الهلال هم این انتظار را داریم. یادمان باشد که ما در بازی با الهلال نباختیم و سرتر هم بودیم. انتظار داریم کاملا آرامش داشته باشیم. ما الان به جمع چهار تیم آمدیم. نمی‌توانم قول بدهم که الهلال را می‌بریم. الهلال چند سال است که به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌آید. من در عربستان کار کردم و می‌دانم این تیم چقدر قوی است. آمادگی بازی با الهلال را داریم و می‌توانیم پیروز شویم.


پانادیچ با اشاره به عملکرد بازیکنان الهلال گفت: فقط این را می‌گویم که یک بازیکن الهلال به اندازه نصف لیگ برتر ما ارزش دارد. تیم خوبی است. باز هم می‌گویم از تیمی نمی‌ترسیم. این خاصیت ایرانی‌ها است که از کسی نمی‌ترسند. خصوصیت شخصی خودم و همکارانم هم این است که از کسی نمی‌ترسیم. بازیکنان هم قلب و جان‌شان را در زمین می‌گذارند تا با نتیجه خوبی از زمین خارج شویم. آن هم با حمایت هواداران محقق می‌شود. نظر من این است که در عمرم این تعداد هوادار ندیدم و هیچ تیمی مانند پرسپولیس هوادار ندارد.

دیدگاه‌ها