کد خبر : 1463335 | 02 مهر 1396 ساعت 14:16 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

پورقاز بازی با نفت را از دست داد؛

ابهام حضور مدافع سپاهان در تیم ملی

عزت الله پورقاز به دلیل آسیب دیدگی در دیدار برابر پرسپولیس نمی تواند تیمش را در سفر به تهران همراهی کند.

ابهام حضور مدافع سپاهان در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، عزت الله پورقاز مدافع ملی پوش سپاهان در دیدار برابر پرسپولیس و زمانی که برای زدن ضربه سر به هوا برخاسته بود، به صورت وارونه با گردن و کمر به زمین برخورد کرد؛ اتفاقی که باعث شد این بازیکن ناچار به ترک زمین شود.


البته خوشبختانه پس از معاینات و بررسی های لازم اعلام شد که پورقاز شرایط مناسبی دارد و خودش هم در مصاحبه با "ورزش سه" در مورد سلامتی اش گفت: بعد از گذشت ۲۴ساعت فقط شکر می کنم که زنده ام. بلند شدم سر بزنم که با گردن و کمر روی زمین افتادم. خیلی تلاش کردم در زمین بمانم؛ اما واقعا درد امانم را بریده بود و در حال حاضر هم تنها با مسکن بهتر هستم. در بیمارستان بعد از گرفتن عکس مشخص شد که خدا دوستم داشت تا آسیبی به نخاع و گردنم وارد نشده است؛ اما باید چند روزی استراحت کنم. من در هر تیمی بازی کردم نان حلال به سفره خانواده ام بردم و همیشه با تعصب برای تیمم توپ زدم.»


پزشک تیم سپاهان امروز در گفتگو با "ورزش سه" در مورد آخرین شرایط این بازیکن عنوان کرد: « پورقاز شرایط خوبی دارد ولی همچنان باید استراحت کند. در بازی هفته هشتم مقابل نفت تهران نمی تواند بازی کند ولی بعد از تعطیلات آماده می شود.»


با این وصف این احتمال وجود دارد که پورقاز دو بازی دوستانه تیم ملی برابر توگو و روسیه را نیز به دلیل آسیب دیدگی از دست بدهد.

دیدگاه‌ها