کد خبر : 1463371 | 02 مهر 1396 ساعت 16:47 | 69K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال و نوراللهی می توانند به کمک برانکو بیایند؟

پرسپولیس؛ فقط دو بازیکن برای سه پست کلیدی

با توجه به محرومیت محمد انصاری و کمال کامیابی نیا و در صورتی که سیدجلال حسینی به بازی برابر الهلال نرسد برانکو با مشکل کمبود بازیکن برای پست های تدافعی مواجه خواهد شد.

 پرسپولیس؛ فقط دو بازیکن برای سه پست کلیدی 

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی باید روز سه شنبه در مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان برود که این تیم در برخی پست ها با کمبود بازیکن مواجه است.


دو بازیکن و سه جای خالی؛ پرسپولیس برای بازی با الهلال نیاز مبرم به حضور سیدجلال حسینی دارد و اگر کاپیتان این تیم بازهم آماده مسابقه نباشد آن وقت معلوم نیست برانکو چه برنامه ای برای ساختار دفاعی تیمش خواهد داشت.


او در این بازی کمال کامیابی نیا و محمد انصاری را به دلیل محرومیت دراختیار ندارد و این در حالی است که سیدجلال حسینی کاپیتان این تیم از ابتدای فصل جدیدهنوز به دلیل مصدومیت نتوانسته در ترکیب تیمش به میدان برود. نکته قابل توجه این است که سیدجلال برخلاف وعده هایی که در هفته های اخیر از سوی کادرپزشکی پرسپولیس داده شده هنوز نتوانسته بازی کند.


با این وصف برای سه پست دفاع میانی و هافبک دفاعی، برانکو فقط دو بازیکن تخصصی در اختیار خواهد داشت. محسن ربیع خواه تنها بازیکن آماده پست هافبک دفاعی است. این در حالی است که احمد نوراللهی نیز مجوز حضور در بازی برابر الهلال را گرفته است اما این که این بازیکن هنوز در ترکیب تیمش در این فصل به میدان نرفته است می تواند حضور او را در بازی تبدیل به یک ریسک با ضریب بالا کند.


اما در خط دفاعی در صورت نرسیدن سیدجلال اوضاع بحرانی تر هم هست. اگر کمال کامیابی نیا بود آن وقت ربیع خواه می توانست یک گزینه مناسب برای دفاع میانی باشد اما حالا او نفر اصلی هافبک دفاعی است و پرسپولیس در خط دفاع فقط شجاع خلیل زاده را به عنوان بازیکن متخصص در اختیار دارد و حسین ماهینی تنها گزینه ای است که می تواند در این پست در کنار خلیل زاده بازی کند.


با این وصف معلوم نیست برانکو با این بحران چگونه کنار خواهد آمد. اگر او ریسک کند و نوراللهی را بازی بدهد آن وقت ربیع خواه می تواند در دفاع میانی بازی کند و ماهینی در پست خودش دفاع راست به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها