کد خبر : 1463603 | 03 مهر 1396 ساعت 18:50 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

استقلالی ها می خواهند نشان دهند مقصر شکست نبودند

نظرمحمدی:آزمون و خطایمان را 3هفته اول انجام‌ دادیم

سرمربی تیم سپیدرود می گوید شرایط تیم حریف به گونه ای است که در افکار عمومی همه یک بازی آسان و بی برنامه را از حریف برای ما تلقی می کنند در صورتی که ما می دانیم حریف بسیار قوی و قلدری داریم.

نظرمحمدی:آزمون و خطایمان را 3هفته اول انجام‌ دادیم

به گزارش "ورزش سه"، علی نظرمحمدی، سرمربی سپیدرودی ها در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم های سپیدرود رشت و استقلال تهران گفت: ابتدا ایام سوگواری اباعبدالله حسین سرور شهیدان را تسلیت می گویم. در مورد بازی فردا سپیدرود یک بازی سخت را قرار است میزبانی کند، شرایط تیم حریف به گونه ای است که در افکار عمومی همه یک بازی آسان و بی برنامه را برای ما تلقی می کنند در صورتی که ما می دانیم حریف بسیار قوی و قلدری داریم. حریفی که فصل گذشته در جام باشگاه های آسیا بازی می کرد. استقلال آنقدر بازیکن بزرگ دارد که به نظر من حتی اگر سرمربی یا کادرفنی بالای سر خود نداشته باشد تاثیری در روندش حاصل نخواهد شد.

 

او ادامه داد: امروز تیم استقلال به دلیل آنکه مسئول فنی ندارد و هیچ کس به راحتی باختش را گردن کسی نمی‌اندازد به راحتی بازی خواهد کرد. تیم سپیدرود برای بازی فردا یک حریف را جلوی خود می بیند که بسیار پرآوازه است و تمام برنامه‌هایی را که از یک حریف با برنامه توقع داریم را مورد بررسی قرار دادیم. امیدوارم فردا بچه‌های تیم یک بازی زیبا را به نمایش بگذارند تا بتوانیم حریف را از پیش رو برداریم.

 

سرمربی سپیدرودی ها ادامه داد: ابتدای عرایضم گفتم که استقلال فردا خطرناک خواهد بود به دلیل آنکه بازیکنانش در بازی فردا می‌خواهند نشان دهند آنها مقصر شکست‌ها و عدم نتایج خوب این فصل  استقلال نبودند و بازیکنان خوبی هستند که استقلال آنها را به خدمت گرفتند.

 

سپیدرود از هفته چهارم نتایج خوبی گرفته؛ در بازی‌های خانگی‌اش امتیازات کامل را گرفته و در بازی خارج از خانه 2 مساوی کسب کرده است. دروازه‌بان و ساختار دفاعی ما خوب است؛ البته ما تمرکزمان را فقط روی این موضوع نمی‌گذاریم و روز به روز انسجام و هماهنگی سپیدرود بهتر می‌شود. همانطور که در هفته‌های اول گفتم سپیدرود روزهای آزمون و خطایش را در سه هفته اول پشت سر گذاشته و هفته به هفته بهتر می‌شود. این به منزله این نیست که ما دیگر در لیگ شکست نخواهیم خورد؛ اما روند ما از هفته سوم بهتر شد و سعی می‌کنیم این روند ادامه‌دار شود.

 

او درباره عدم حضور حسین کعبی در این دیدار گفت: به عنوان یک بازیکن باتجربه و کارآمد کسی که 95 بازی ملی دارد می‌توانست برای سپیدرود یک وزنه موثر باشد؛ ولی خب در نیمه دوم بازی با پیکان و سپاهان، نبود حسین را تجربه کردیم و بچه‌ها توانستند به خوبی جای او را پر کنند. باز هم می‌گویم حضور او می‌توانست روحیه تیم را مضاعف کند و امیدوارم بچه‌ها با جانشینی خوب بتوانند نبود حسین را جبران کنند.

 

نظرمحمدی در رابطه با تغییرات زیاد تیم سپیدرود نیز گفت: تغییرات زیادی در سپیدرود حال حاضر ایجاد شده و بالغ بر 13، 14 بازیکن جدید جذب کردیم و برای هماهنگی آنها نیاز به زمانی نزدیک به 3 ماه داشتیم که خب ما این فرصت سه ماهه را با 40 روز تمرینات آماده سازی و تعطیلاتی که پشت سر گذراندیم حل کردیم. اضافه شدن بازیکنی مثل علی دهقان، شهاب کرمی، میثم تهیدست، امید سام‌کن، جواد آقایی‌پور و ... در ترکیب سپیدرود باعث شده تیم ما هماهنگ تر و قدرت جنگندگی‌مان بیشتر شود. ما از همه بچه‌هایی که در اختیار گرفتیم راضی هستیم. آنها تمام قدرتشان را برای نتیجه‌گیری تیم به کار می‌برند.

 

سرمربی سپیدرود درباره بازی های ابتدایی در لیگ گفت: به نظرم باخت در دربی درس‌های بزرگی به ما داد و همانطور که در سه هفته ابتدایی لیگ نتیجه نگرفتیم و باعث شد انسجام تیمی‌مان بیشتر شود و دستمان آمد که بازیکنان باکیفیت‌تر کدامیکی هستند آن باخت هم تاثیرگذار شد. ما در هفته ششم مقابل تیم پرمهره صنعت نفت آبادان 3 امتیاز گرفتیم و در خوزستان و با شرایط بد آب و هوایی بچه‌ها توانستند یک امتیاز بگیرند و به اندوخته‌هایمان اضافه کنیم. فردا هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را از استقلال کسب کنیم. فردا کاری کنند کارستان و هواداران سپیدرود را خوشحال کنند.

 

او درباره وضعیت مهاجم باتجربه تیمش گفت: درباره آقای غلامرضا رضایی باشگاه تصمیم‌گیرنده است و مدیریت پاسخ این سوال شما را داده‌اند. ما یک جای خالی داریم ولی نمی‌توانیم تا زمانی که ایشان از لیست خارج شده بازیکنی را جذب کنیم. 

 


نظرمحمدی در پایان درباره ترکیب تیم گفت: بازیکنان سپیدرود براساس تمرینات و هماهنگی تیمی به دست می آید. توحید غلامی در بازی سپاهان و پیکان یکی از بهترین بازیکنان تیم ما بوده که متاسفانه در بازی ملوان عملکرد خوبی نداشته و جانشین ایشان در بازی دیگر خوب بوده و باید زمان بگذرد. درباره میرجوان هم حساب ویژه‌ای باز کردیم و فراموش نکردیم که ایشان یک گل خوب برایمان در بازی پیکان به ثمر رسانده‌اند. باید زمان بگذرد و ما طبق نظرات فنی ترکیب تیم را می‌چینیم.

دیدگاه‌ها