کد خبر : 1463717 | 04 مهر 1396 ساعت 11:09 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

بضاعت ما همین است، باید کنار بیاییم

ایرانپوریان: انگ کم‌کاری به بازیکنان تراکتور نمی‌چسبد

مدافع باتجربه تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد تیمش مقابل گسترش فولاد به برتری برسد و شرایطش در جدول رده بندی بهتر شود.

ایرانپوریان: انگ کم‌کاری به بازیکنان تراکتور نمی‌چسبد

محمد ایرانپوریان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره بازی با پدیده، شرایط تراکتورسازی، مشکلات تیمش و برخی مسائل دیگر صحبت هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


شرمنده هواداران شدیم


شرایط مان بد نیست. در بازی قبلی با پدیده مشهد می توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم اما در نیمه دوم واقعا خوب بازی نکردیم. با اینکه می توانستیم با امتیاز زمین را ترک کنیم اما شکست خوردیم و شرمنده هواداران شدیم.


درگیری ام با خلعتبری اتفاق فوتبالی بود


درگیری من با محمدرضا خلعتبری اتفاق خاصی نبود. من اصلا حواسم نبود و رفتم اوت پرتاب کنم که خلعتبری از پشت آمد و ضربه ای به من زد. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است. به هر حال کاری است که انجام شده و به نظرم درباره اش حرف نزنیم، بهتر است.


انگ کم کاری به ابراهیمی و گودرزی نمی چسبد


من فکر می کنم یکی از بهترین خریدهای تراکتورسازی در دو سال گذشته شهرام گودرزی بوده است. او در همه پست ها برای تراکتور در این دو فصل به میدان رفته و اینکه می گویند کم کاری می کند، خنده دار است. از سوی دیگر محمد ابراهیمی نیز سالها برای تراکتور زحمت کشیده و واقعا دور از انصاف است که بگوییم آنها خودشان را به مصدومیت زده اند تا برای تراکتور بازی نکنند. این انگ به آنها نمی چسبد. قطعا همه فکر و ذکر بازیکنان تیم پیروزی است و برای موفقیت تلاش می کنند و حالا بدشانسی آورده اند.


جوانان باید تمرکز کافی داشته باشند


شرایطی که امسال برای تراکتور به وجود آمده، باعث شده کار سختی داشته باشیم. بازیکنان جوان ما باید تمرکز کافی داشته باشند و با انرژی مضاعف به میدان بروند. واقعیت این است که با صحبت کردن چیزی برای ما درست نمی شود و باید از همه نظر بهتر از حریفان باشیم تا نتیجه خوبی بگیریم.


باید دربی تبریز را ببریم


بازی سختی با گسترش فولاد داریم. این تیم نسبت به اول فصل شرایط بهتری دارد. اما نهایت سعی و تلاشمان را خواهیم کرد تا با دست پر از زمین خارج شویم. باید هرطور شده این دربی را ببریم و شرایط مان را در جدول بهبود ببخشیم.


بضاعت ما همین است


بی تردید کمبود بازیکن به ما فشار می آورد. با توجه به محرومیت ها و مصدومیت هایی که وجود دارد، در بازی با گسترش فولاد نیز باید جوان های بیشتری به ترکیب اضافه شوند. کار به حدی برای کادرفنی سخت شده که حتی بازیکن تعویضی هم نداریم. چاره ای نیست و باید با این شرایط کنار بیاییم. بضاعت ما همین است و امیدوارم با این شرایط موفق شویم.

دیدگاه‌ها