کد خبر : 1463718 | 04 مهر 1396 ساعت 11:02 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

عملکرد خوب میردورقی بالاخره دیده شد

در برنامه شب گذشته نود عادل فردوسی‌پور به نکته‌ای توجه کرد که شاید بهتر بود پیش از او فوتبالی‌ها به آن توجه می‌کردند و با بی‌مهری پاسخ بازیکنی که در فوتبال یونان عملکردی خوب دارد را نمی‌دادند.

عملکرد خوب میردورقی بالاخره دیده شد

به گزارش "ورزش سه" مبین میردورقی بازیکن تیم‌های پیکان، سایپا و پرسپولیس، پس از مدتی مجبور به انتخاب تیم‌های لیگ دسته اولی شد و بی‌توجه به اتفاقات فوتبال ایران با عملکردی درخشان مدنظر مسئولین باشگاه پانسرایکوس قرار گرفت و فصل گذشته در لیگ یونان حضور پیدا کرد و سپس به تیم اسپارتا رفت.


میردورقی که به مانند مجتبی و مهدی فنونی‌زاده، فرزاد و فرهاد مجیدی و میلاد و مهرداد محمدی برادران مشهور فوتبال ایران به همراه برادرانش آرمین و آرمان فوتبالیست‌ هستند، مورد بی‌توجهی و نامهربانی مسئولین فوتبال ایران قرار گرفته اند؛. البته با کلیپی که برنامه نود شب گذشته از او پخش کرد حتی عادل فردوسی‌پور را متعجب کرد که چطور وقتی چنین بازیکنانی در فوتبال ما حضور دارند اینطور با آنها رفتار می‌شود و ما دیگر به دنبال چه هستیم و چرا باید فوتبالیست‌های بی‌کیفیت و کم‌کیفیت را به لیگ‌برتر بیاوریم و بعد هم با پرونده‌های شکایتی آنچنانی در فیفا مواجه شویم.


مبین با 24 سال و حضور در پست هافبک ـ دفاعی عملکرد خوبی دارد و نباید چنین افرادی را در فوتبال نادیده گرفت. مطمئنا برادران میردورقی با کارنامه‌ای که از حضورشان در تیم‌های بزرگی چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان، پیکان و حتی تیم‌ملی دانشجویان آن هم در تمام مقاطع خود به ثبت رساندند، می‌توانند به مانند سایر برادران فوتبالی ایران موثر واقع شوند و نباید آنها و فوتبالشان را به خاطر حواشی گذشته نادیده گرفت.

دیدگاه‌ها