کد خبر : 1463741 | 04 مهر 1396 ساعت 13:13 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو، دشمن بزرگ تیم‌های آلمانی در CL

بدون شک رونالدو بهترین گلزن چمپیونزلیگ است و او بارها نشان داده که علاقه خاصی به این رقابت ها دارد.

رونالدو، دشمن بزرگ تیم‌های آلمانی در CL

به گزارش "ورزش سه"،  ستاره پرتغالی در رقابت های امسال، کارش را با دو گل مقابل آپوئل آغاز کرد و امروز به آلمان سفر می‌کند تا به روند خوبش در 6 بازی اخیر در چمپیونزلیگ که موفق به زدن 12 گل در آنها شده، ادامه دهد. این گل‌ها شامل هت تریک رونالدو مقابل اتلتیکو و بایرن و همچنین دو گلی که مقابل یووه در فینال به ثمر رساند، می‌شود.

 

1243553

 

 

سیگنال آیدونا پارک همواره ورزشگاه دشواری برای رئال بوده و سپیدپوشان هیچگاه در این ورزشگاه موفق به کسب پیروزی نشده اند ولی وقتی موضوع تقابل با آلمانی ها باشد، رونالدو آماری فوق العاده دارد. در حقیقت کریستیانو 19 بازی مقابل تیم‌های آلمانی انجام داده و موفق به زدن 23 گل شده، آماری که شامل 4 گل مقابل دورتموند و 9 گل در شش بازی برابر بایرن مونیخ می‌شود. کاپیتان پرتغال همچنین مقابل ولفسبورگ موفق به هت تریک شده و 7 گل نیز در مجموع وارد دروازه شالکه کرده است.

 

با 107 گلی که کریستیانو در چمپیونزلیگ به ثمر رسانده، او به دنبال هیچ چیز به جز استمرار گلزنی ها نخواهد بود. مسی نزدیکترین رقیب او در جمع بهترین گلزنهای چمپیونزلیگ است و ستاره آرژانتینی در فرم خوبی قرار دارد و رونالدو نمی‌خواهد این فاصله کاهش یابد. با وجود شروع ضعیف در لالیگا، بازگشت به رقابت های محبوب، شاید به رونالدو کمک کند به فرم خوبش نزدیک شود.

 

دیدگاه‌ها