کد خبر : 1463755 | 04 مهر 1396 ساعت 14:49 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

مربی اسپورتینگ لیسبون:

بارسا بدون نیمار ضعیف تر از سال گذشته است

بارسلونا فردا از هفته دوم لیگ قهرمانان و در ورزشگاه ژوزه آلوالده لیسبون به مصاف اسپورتینگ خواهد رفت.

بارسا بدون نیمار ضعیف تر از سال گذشته است

به گزارش "ورزش سه"، اسپورتینگ سال گذشته با رئال همگروه بود و حالا باید به دو بازی دشوار مقابل بارسا فکر کند. سبزپوشان سال گذشته در برنابئو تا دقیقه 89 با یک گل پیش بودند ولی رونالدو و موراتا ورق را به سود کهکشانی ها برگرداندند.

 

 

1242561

 

 

ژرژ ژسوس، سرمربی اسپورتینگ در مورد بارسلونا به مارکا گفت: «بارسا پس از بردهای متوالی در لالیگا، از نظر ذهنی شرایط خوبی دارد و مسی هم در بهترین شرایط خودش به سر می برد. زمانی که مسی در اوج باشد بارسا تقریبا غیر قابل مهار می شود. با این حال ما امیدواریم بازی خوبی برابر بارسا انجام دهیم؛ دقیقا مثل همان بازی ای که در برنابئو برابر رئال انجام دادیم.

در لیگ قهرمانان حریف ساده وجود ندارد و در چنین تورنمنتی باید مثل قهرمان ها فکر کرد. مقابله با غول هایی مثل رئال و بارسا دشوار است ولی نمی توان ناامید بود.»

 

بارسا بدون نیمار: «ببینید؛ از نظر من دمبله که جانشین نیمار شده، فاصله ای آشکار با او دارد و این دو شبیه هم نیستند.

نیمار نه تنها گلزن بزرگی است که بازیکنی خلاقی هم برای بارسلونا بود. دمبله اینگونه نیست و ما در مقابله با بارسلونای بدون نیمار مشکلاتی کمتر از گذشته خواهیم داشت. با وجود نیمار، مسی و سوارز در خط حمله بارسا، شما نباید حتی یک موقعیت به این تیم می دادید. البته که بارسا پر از بازیکنان بزرگ و باکیفیت است ولی بدون نیمار این تیم ضعیف تر از سال قبل شده است. اطمینان دارم بازی خوبی برابر این تیم انجام خواهیم داد.»

 

دیدگاه‌ها