کد خبر : 1463999 | 05 مهر 1396 ساعت 11:12 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

پیش بازی زسکا مسکو - منچستریونایتد

دو تیم زسکا مسکو و منچستریونایتد، امشب در ورزشگاه وی ای بی شهر مسکو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی زسکا مسکو - منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مورینیو روزهای خوبی را در این فصل سپری می‌کنند و شانه به شانه سیتی در لیگ پیش می‌روند. آنها هنوز متحمل شکستی نشده اند و روند بسیار خوبی را طی کرده اند. یونایتد با تیمی که در دو فصل اخیر ساخته، سعی دارد در اروپا جزو تیم‌های مدعی محسوب شود و به نظر با روند امسالشان این اتفاق رخ خواهد داد. معمولا مورینیو با تیم‌هایش در فصل دوم حضورش موفقیت های چشمگیری کسب می‌کند و در صورتی که یونایتد بتواند روند خوب چند هفته اخیرش را حفظ کند، به نظر شرایط خوبی پیش رویشان خواهد بود.

 

 

1242227

 

شیاطین سرخ در بازی اول خود در چمپیونزلیگ به مصاف بازل رفتند و موفق شدند 3-0 حریف خود را شکست دهند. حال آنها باید به مصاف حریف روس بروند و کار سختی در مسکو پیش رویشان خواهد بود. هرچند که هنوز آب و هوای مسکو به درجه ای نرسیده که بخواهد حریفان را زمین گیر کند؛ ولی باز هم تغییرات آب و هوایی، از نقاط قوت زسکا محسوب می‌شود.

 

دو تیم 4 بار به مصاف هم رفته اند که در این 4 بازی، 2 پیروزی برای یونایتد به ثبت رسیده و 2 دیدار دیگر با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. یونایتد برای این بازی، پل پوگبا، فلینی و کریک را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و روخو، والنسیا و فیل جونز نیز قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود. حضور ماتیچ نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1243762

دیدگاه‌ها