کد خبر : 1464033 | 05 مهر 1396 ساعت 13:02 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

منوچهری: شرایط تیم سخت و حاشیه ها زیاد است

بازیکنان نفت مثل لیدرها کریمی را تشویق کردند

امین منوچهری برای اولین بار در فصل جاری به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و نفت توانست با پاس گل او سپاهان را شکست دهد.

بازیکنان نفت مثل لیدرها کریمی را تشویق کردند

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران در سومین بازی اش با کادرفنی و بازیکنان جدیدش توانست سپاهان را با یک گل مغلوب کند و امین منوچهری با پاس گلی که داد یکی از بهترین های تیمش در کسب این سه امتیاز بود. 


این مهاجم درباره بازی روز گذشته تیمش برابر سپاهان گفت:« بازی خوبی بود، به هر حال تیم سپاهان ثابت شده است و هرچقدر هم مشکل داشته باشد باز تیم خوبی است و همیشه بازیکنان خوب را جذب می کند. هفته گذشته هم مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام داده بودند. به نظرم وقتی ما می توانیم آنها را شکست بدهیم قطعا از آنها بهتر و یکدل تر بودیم و بیشتر از آنها تلاش کردیم و زحمت کشیدیم. این کمترین کاری بود که می توانستیم در پاسخ به زحمات و تلاش های آقای کریمی در طول 3 هفته، انجام بدهیم و بیشتر می توانستیم پاسخ دوست داشتنمان را در زمین به اثبات برسانیم. »


او با اشاره به رابطه عالی بازیکنان و علی کریمی گفت:« بعد از بازی بچه ها در رختکن مثل لیدرها علی آقا را تشویق می کردند و کمتر پیش می آید یک تیم اینقدر مربی اش را دوست داشته باشد و بعد از باخت با پیکان همه  ناراحت بودیم و  با خود گفتیم که تمام تلاشمان را می گذاریم تا برنده بازی باشیم. »


مهاجم نفت همچنین در رابطه با شرایط این تیم گفت:« شرایط تیم نفت واقعا شرایط سختی است و حاشیه اش خیلی زیاد است، یک روز یکی مصاحبه می کند روز دیگر مالکیت و داستان های متفاوتش که هنوز حل نشده، کمبود بازیکن داریم و ثبات نداریم و همه و همه مرحله به مرحله تیم را جلو می برد. اینطور نیست که بگوییم با یک پیروزی روی دور موفقیت قرار گرفتیم  و شرایط واقعا بعد از این سخت است و باید از آقای کریمی حمایت همه جانبه شود.  با اتفاقاتی که امروز رخ داده شرایط برای تیم ما خیلی سخت تر شده و امیدوارم نیم فصل مشکلاتمان حل شود و کمبود بازیکنانمان جبران شود و به شرایط بازی و پختگی برسیم. الان نمی توان درباره موفقیت و نتیجه گیری صحبت کرد.»


منوچهری که سابقه بازی در سپاهان را دارد، در بازی با سپاهان از سوی هواداران اصفهانی مورد تشویق قرار گرفت. خودش در این باره گفت:«از هواداران سپاهان تشکر می کنم که قبل از بازی من را مورد لطف خودشان قرار دادند و نشان دادند که فوتبال را می فهمند. با کج سلیقگی مربی اتفاقی برای من رخ داد که یک سال فوتبالم درگیر کج سلیقگی شد. من زمانی که در سپاهان رفتم 3،4 پاس گل و گل زدم و واقعا فکرش را نمی کردم که اینطور شود و تمام پیشنهاداتم را رد کردم تا قراردادم را با سپاهان تمدید کنم که حالا بماند سرمربی وقت آمد و شرایط سختی برایم پیش آمد. آنها نشان دادند که تماشاگران فهیمی هستند. درباره ضدفوتبالم باید بگویم که اگر آنها خودشان نیاز به امتیاز داشتند و چنین رفتاری را انجام می دادند، ما باید از گلی که زده بودیم دفاع می کردیم و یک اتفاق طبیعی است و همه جای دنیا همین است و هرکس دیگری بود برای آن سه امتیاز دست به هر کاری می زد. یکسری مصدومیت هایی که در زمین رقم خورد واقعا طبیعی بود به طور مثال وحید محمدزاده و میلاد فراهانی با یکسری مشکلات واقعا روی زمین می افتادند. فقط من نبودم؛ ما می خواستیم کارهای دفاعی مان را به خوبی انجام بدهیم و راه های نفوذ حریف را کور کنیم و این یک امر طبیعی است. آنها تحت فشار هستند و تیمشان دارد می افتد و مطمئنا یکسری شعارها و صحبت ها از سوی آنها طبیعی بود.»

دیدگاه‌ها