کد خبر : 1464550 | 08 مهر 1396 ساعت 17:43 | 200.7K بازدید | 0 دیدگاه

موج تمدید در پایتخت؛

چگونه نیمار و بارسا باعث انقلاب در رئال مادرید شدند؟

اتفاقاتی که در تابستان میان بارسا و پاری سن ژرمن رخ داد باعث شد رئال مادرید در سیاست های خود تجدیدنظر کند.

چگونه نیمار و بارسا باعث انقلاب در رئال مادرید شدند؟

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه بارسا در تابستان مجبور شد با رقم 222 میلیون یورو نیمار را به پاری سن ژرمن واگذار کنند، مدیران لوس بلانکوس به سرعت به صرافت افتادند که قرارداد بازیکنان کلیدی خود را تمدید کرده و اجازه تکرار کابوس تابستانی بارسا را از رقبا بگیرند.

 

 

1235411

 

 

اگرچه بارسا در ابتدا معتقد بود که پرداخت چنین رقمی از سوی فرانسوی ها غیرقانونی است و این اتفاق محال است رخ بدهد، اما حالا رئال مادرید می داند که ثروت بی اندازه پاریسی ها ممکن است در آینده روند آنها را مختل کند، پس به سرعت و تنها 8 هفته بعد از انتقال نیمار قرارداد بسیاری از ستاره های خود را با بندهای آزادسازی نجومی تمدید کردند.

 

1244296

 

 

قوهای سپید در ماه سپتامبر قرارداد ایسکو، مارسلو، دنی کارواخال، کریم بنزما، مارکوس یورنته، رافائل واران و مارکو آسنسیو را تمدید کرده و به نوعی خیالشان از سالهای آتی راحت شد.

 

نکته مهم این تصمیم حیاتی بندهای آزادسازی این ستارگان بود بطوریکه حالا برای بنزما باید یک میلیارد یورو، ایسکو و آسنسیو 700 میلیون یورو، کارواخال 350 میلیون یورو و مارسلو- یورنته و واران 200 میلیون یورو از سوی رقبا پرداخت شود.

 

 

1210633

 

 

همه این 7 بازیکن حداقل تا سال 2021 با کهکشانی ها قرارداد دارند که نشانگر اهداف بلندمدت این تیم در سالهای آتی است.

 

اگرچه تیم زیدان فصل را در لالیگا خیلی خوب آغاز نکرده؛ اما حالا آنها از این لحاظ برتری قابل توجه به بارسلونایی دارند که هنوز در تمدید قرارداد رسمی لیونل مسی ناکام بود و با توجه به بند 300 میلیون یورویی قرارداد او و امکان مذاکره رسمی از ماه ژانویه، شاید کابوس نیمار برای هواداران بارسا در مورد مسی هم تکرار شود.

دیدگاه‌ها