کد خبر : 1464869 | 10 مهر 1396 ساعت 21:46 | 151.5K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک مورد علاقه کی‌روش ۲ بازی محروم شد؛

محرومیت سنگین برای عزت‌اللهی در جام جهانی

هافبک دفاعی موثر تیم ملی دو بازی ابتدایی ایران در جام جهانی را از دست داد.

محرومیت سنگین برای عزت‌اللهی در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت‌اللهی از نخستین بازی ایران در مرحله انتخابی جام جهانی در ترکیب قرار گرفت و در هشت مسابقه به طور مداوم تا پایان در زمین حضور داشت؛ اما در دیدار نهم مقابل کره جنوبی در ورزشگاه جام جهانی سئول و در حالی که مجددا جزو ۱۱ مرد منتخب کارلوس کی‌روش بود، در دقیقه ۵۱ اخراج نابه‌هنگامی گرفت.


این هافبک که تا آن لحظه رکورددار بازی برای ایران در مقدماتی جام جهانی بود، به دلیل ضربه‌ای که با کف استوک روی سر کیم مین جائه زد، کارت قرمز داور را مقابل خود دید تا علاوه بر سخت کردن کار ایران، دیدار پایانی برابر سوریه را هم از دست دهد.


اما این حرکت عزت‌اللهی از سوی فیفا نادیده گرفته نشد و امروز در رای انضباطی کنفدراسیون فوتبال جهانی آمد که این هافبک ۲۱ ساله تیم ملی ایران به علت حرکت غیر ورزشی‌ای که مقابل کره جنوبی انجام داده دو بازی رسمی را از دست می‌دهد و محروم خواهد بود.


عزت‌اللهی یک جلسه محرومیت به دلیل دریافت کارت قرمز مقابل کره جنوبی را برابر سوریه پشت سر گذاشت؛ اما دو بازی محرومیت او به علت حرکتی که انجام داده در دو مسابقه ابتدایی جام جهانی در نظر گرفته خواهد شد.


با این شرایط حالا مشخص نیست که کارلوس کی‌روش چه تدبیری برای این بازیکن در نظر می‌گیرد و آیا حاضر است با این شرایط عزت‌اللهی را مسافر جام جهانی کند یا از بردن او به روسیه صرف نظر می‌کند.


علاوه بر این محرومیت سنگین، عزت‌اللهی باید مبلغ ۵ هزار فرانک سوییس(۲۰ میلیون و ۳۱۵ هزار تومان) را به فیفا پرداخت کند و همچنین با تذکر مواجه شده است.

 

1244615

دیدگاه‌ها