کد خبر : 1465044 | 11 مهر 1396 ساعت 16:32 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

دربی تبریزی‌ها باز هم قربانی می‌گیرد؟

دو تیم شهرداری و ماشین سازی روز آینده و چند روز پس از دربی لیگ برتری تبریزی ها به مصاف هم می روند.

دربی تبریزی‌ها باز هم قربانی می‌گیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر مسابقه دو تیم همشهری گسترش فولاد و تراکتورسازی در ورزشگاه بنیان دیزل بود، که در پایان شاگردان گل محمدی موفق به پیروزی 2 بر 1 برابر میزبان خود شدند و در پایان هم تاوان این نتیجه برای سرمربی کروات گسترشی ها اخراج بود.


شهر تبریز فصل گذشته سه نماینده در لیگ برتر داشت، اما در پایان فصل با سقوط ماشین سازی سهمیه این شهر به عدد 2 رسید و با صعود شهرداری تبریز از دسته دوم به لیگ یک، دو سهمیه هم در لیگ آزادگان به دست آورد.


در حال حاضر ماشین سازی و شهرداری هر دو با 5 امتیاز رتبه های 14 و 15 جدول رده بندی را در اختیار دارند و شاگردان خطیبی تنها به دلیل تفاضل گل بهتر بالاتر از همشهری خود قرار گرفته اند.


پیروزی در دربی کوچک تبریزی ها می تواند یکی از دو تیم را به رتبه های میانی جدول سوق دهد؛ دو تیمی که تا پیش از شروع فصل از یک خانواده بودند و تنها به دلیل معذورات قانونی مجبور به تغییر مالکیت باشگاه ماشین سازی شدند، تا الزامات حضور دو تیم در لیگ یک فراهم شود.


نتیجه نگرفتن لوکا بوناچیچ باعث شد تا مدیران گسترش فولاد که مالکیت ماشین سازی را هم بر عهده دارند، تصمیم به اخراج سرمربی کروات تیم بگیرند و حالا باید دید چه آینده ای در انتظار این دیدار است و شکست احتمالی هر یک از دو تیم چه عواقبی برای آنها در پی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها