کد: 146521712 مهر 1396 ساعت 14:258.4K بازدید

تیم دوبل دختران ایران فینالیست شد

در ادامه روز نخست مسابقات جهانی دارت که در شهر کوبه ژاپن برگزار می‌شود، تیم دوبل دختران کشورمان با عبور از سد ایرلند مقتدرانه به دیدار نهایی راه یافت.
تیم دوبل دختران ایران فینالیست شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، تیم دوبل دختران کشورمان متشکل از دنیز هشتبران و مهشاد عوض‌زاده در مرحله نیمه نهایی رو در روی تیم پرقدرت و مطرح ایرلند قرار گرفت و با حساب 5 بر 4 حریف را شکست داد تا به فینال رقابتهای جهانی راه پیدا کند.



دیدار نهایی این مسابقات روز جمعه برگزار خواهد شد.



تیم دوبل دختران کشورمان پیش از این با عبور از سد تیم‌های هلند، سوئد، کانادا، آفریقای جنوبی و دانمارک با قدرتی مثال زدنی به جمع 4 تیم برتر رسیده بود.



همچنین  امیر علی میرزایی هم در بخش انفرادی پسران یک مدال ارزشمند برنز برای تیم کشورمان به ارمغان آورده است.



ایلیا خوشنودی نیز  با 2 برد و 3 باخت نتوانست از گروه خود صعود کند.



شایان ذکر است رقابت‌های انفرادی دختران و دوبل پسران فردا برگزار خواهد شد.



تیم ملی جوانان دارت ایران در این رقابت‌ها با 4 شرکت کننده حضور یافته است.

 

 
تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
0اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار