کد خبر : 1465332 | 13 مهر 1396 ساعت 09:48 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

«هانگ جبات»؛ امید سوریه برابر استرالیا

سوریه در ورزشگاهی از استرالیا میزبانی می‌کند که در سه مسابقه اخیر در آن شکست نخورده است.

«هانگ جبات»؛ امید سوریه برابر استرالیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوریه بعد از عملکرد دور از انتظار در آخرین مرحله انتخابی جام جهانی موفق شد با تساوی مقابل ایران و کسب ۱۳ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ازبکستان در جایگاه سوم گروه A قرار بگیرد و برای نخستین بار راهی مرحله پلی‌آف شود تا بتواند امیدوارتر باشد در بزرگترین رویداد فوتبالی دنیا حضور پیدا کند.


سوری‌ها که در مرحله پلی‌آف آسیا در راه جام جهانی با حریف سر سختی به نام استرالیا(تیم سوم گروه B) مواجه شده‌اند، امروز میزبان دیدار رفت هستند که می‌توانند از این فرصت بهره لازم را ببرند و با کسب نتیجه لازم هفته آینده با روحیه بهتری در استرالیا به میدان بروند.


فدراسیون فوتبال سوریه در سه بازی پایانی مرحله گروهی ورزشگاه «هانگ جبات» مالزی را به‌ عنوان میزبان معرفی کرد که در دو بازی برابر ازبکستان و قطر به پیروزی رسید و در دیدار برابر چین هم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد تا به دلیل همین موفقیت، این استادیوم را به‌عنوان میزبان جدال حساس با استرالیا معرفی کند.


تیم ملی سوریه از ساعت ۱۶ امروز در استادیوم ۴۰ هزار نفری «هانگ جبات» در ایالت مالاکا پذیرای استرالیایی است که نمی‌خواهد برخلاف ادوار قبل فرصت حضور در جام جهانی را از دست دهد.


بازی برگشت این دو تیم از ساعت ۱۲:۳۰ سه‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه بزرگ استرالیا در شهر سیدنی برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها