کد خبر : 1465368 | 13 مهر 1396 ساعت 12:38 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

بلاتکلیفی قهرمان لیگ فوتبال بانوان

مدیرعامل باشگاه آینده‌سازان میهن گفت: با وجود اینکه چیزی به شروع مسابقات لیگ نمانده اما هنوز تیم بدون حامی مالی است و باشگاه سپاهان هم عنوان کرده زمانی که مشکلش با فدراسیون برطرف شود می‌تواند برای حمایت از تیم فوتبال آینده‌سازان اقدام کند.

بلاتکلیفی قهرمان لیگ فوتبال بانوان

به گزارش "ورزش سه"، سعید موحدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد تکلیف تیمش برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان و جذب اسپانسر، اظهار کرد: هنوز بلاتکلیف هستیم و تا الان حامی مالی برای این تیم اعلام آمادگی نکرده است.


وی در مورد اینکه موضوع حمایت باشگاه سپاهان از این تیم به کجا رسید، ادامه داد: باشگاه سپاهان که تمایل به حمایت از تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان دارد این‌طور عنوان می‌کند که تیم را تشکیل دهید و زمانی که مشکل باشگاه با فدراسیون فوتبال (بخشیدن ۲ درصد مالیات) حل شود برای حمایت از این تیم بر سر میز مذاکره خواهیم نشست.


موحدی بیان کرد: از طرفی یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه سپاهان به هراتیان رییس هیأت فوتبال استان اصفهان گفته حمایت کامل باشگاه سپاهان از تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان در جلسه هیأت مدیره سپاهان به تصویب رسیده است.

 

مدیرعامل باشگاه آینده‌سازان میهن افزود: بازیکنان هنوز منتظر مشخص شدن تکلیف تیم هستند و به تیم‌های دیگر نرفته‌اند اما نگران مسائل مالی و قراردادشان هستند که البته حق دارند.

 

وی  اضافه کرد: اکثر بازیکنان بر سر تمرینات تیم حاضر شده‌اند و ۲ نفر دیگر از آنها نیز امشب به اصفهان می‌رسند. تنها خانواده‌های ۲ نفر از بازیکنانمان به دلیل شرایط مالی اجازه حضور در لیگ امسال را نمی‌دهند و تا مساعد شدن اوضاع مالی بر سر تمرینات حاضر نمی‌شوند اما با این وجود این ۲ بازیکن به تیم دیگری هم نرفتند.

دیدگاه‌ها