کد خبر : 1465431 | 13 مهر 1396 ساعت 17:08 | 51.3K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی سوریه و استرالیا؛ همه چیز به ملبورن کشید

استرالیا در دیداری برتر نتوانست سوریه را از پیش رو بردارد و دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

تساوی سوریه و استرالیا؛ همه چیز به ملبورن کشید

به گزارش "ورزش سه"، سوریه که با کمال شگفتی توانسته بود جواز حضور در مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی را به دست بیاورد در دیدار رفت برابر استرالیا به تساوی دست یافت تا همچنان امیدوار به صعود باشد.


رابی کروسه در دقیقه 40 موفق شد گل برتری استرالیا را در نیمه اول به ثمر برساند و در ادامه سوریه برای جبران این نتیجه حملات خود را با توجه به حضور عمر خریبین و عمر سوماه روی دروازه این تیم ترتیب داد که در چند مرحله نیز خطرناک ظاهر شدند. با این حال این استرالیا بود که همچنان حملات زهردارتری را روی دروازه سوریه شکل می‌داد و اگر آنها خوش شانس بودند، می‌توانستند برتری یک گله خود را قطعیت بخشند که این مساله محقق نشد.


سوریه همانند دیدار با ایران روی ضدحملات خطرناک خود توانست دروازه استرالیا را با خطر مواجه کند و در دقیقه 85 با شارژ عمر سوماه در محوطه جریمه با اعلام پنالتی از سوی علیرضا فغانی شانس به تساوی کشیدن بازی را به دست آوردند. این ضربه را مهاجم عضو الاهلی عربستان برای سوریه به گل تساوی تیمش تبدیل کرد تا اکنون همه چیز برای تعیین سرنوشت صعود به ملبورن کشیده شود.


علیرضا فغانی و کمک‌های ایرانی‌اش قضاوت این دیدار پربرخورد را برعهده داشتند و المبید، عمر خریبین و المسری از سوریه، ریسدان، میلیگان، دیگنک و متئولکی از استرالیا با کارت زرد جریمه شدند.

دیدگاه‌ها