کد خبر : 1465447 | 13 مهر 1396 ساعت 18:29 | 58.7K بازدید | 0 دیدگاه

جباری: دستیاران ایرانی شفر کاربلد هستند

پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید دو عضو جدید کادرفنی این باشگاه گزینه هایی مطمئن و کاربلد هستند.

 جباری: دستیاران ایرانی شفر کاربلد هستند

به گزارش "ورزش سه"، علی جباری عضو کمیته فنی و پیشکسوت باشگاه استقلال درباره حضور دین محمدی و طاهری در کادرفنی شفر گفت: پرونده و سوابق تعداد زیادی از گزینه ها را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که آقایان دین محمدی و طاهری به کادر فنی اضافه شوند. این دو نفر تجربه کار در لیگ برتر را در کارنامه خود دارند و گزینه های مناسبی برای همکاری با آقای شفر هستند.


او تصریح کرد: این افراد مکمل آقای شفر هستند و با ایشان هماهنگی کامل را دارند و به همین دلیل با رای تمامی افراد کمیته برای حضور در کادرفنی انتخاب شدند. ما گزینه هایی خارج از کمیته فنی نیز داشتیم اما در نهایت نظر اعضا به این دو نفر بود.


جباری با اعلام اینکه این دو مربی از روز جمعه کار خود را آغاز خواهند کرد، عنوان کرد: دین محمدی و طاهری از روز جمعه با تایید مدیرعامل در کنار آقای شفر خواهند بود و از سوی ایشان به سرمربی تیم معرفی می شوند. آقای شفر نیز این دو گزینه را پذیرفته و مشکلی وجود ندارد.


وی در پایان درباره اضافه شدن دیگر افراد به کادرفنی استقلال، گفت: کمیته فنی تصمیم گرفت تا فرد دیگری به این جمع اضافه نشود. این موضوع تشخیص کمیته فنی بود که این دو نفر که از خانواده استقلال هستند و تجربه بالایی دارند، در کنار تیم حضور داشته باشند. هر دو نفر مدرک A مربی گری دارند و هواداران مطمئن باشند که گزینه هایی مناسب و کاربلد برای حضور در کادرفنی انتخاب شدند.

دیدگاه‌ها